חחחח אני שואלת אתתכם אל תשאלו אותי אני רק יסתבך בשאלה הזאת חחח
לא מצאתי שם תשובה מדויקת,
אבל יש לי כבר מישהו,
כפרה על הנסיך הזה שלי,
הוא ערס אבל לא עבריין יענו ברמותתת,
כמו חלק מהבנים,
אוהב ללכת בלי הפסקה מכות על ימין ועל שמאל
חחחח מהטיפוסים שאני בדרך כלל הולכת...
וזה חראא
אני שמחה שאצלך זה לא..
כמה זמן אתם יחד?
@~שרונו'ש~@
3 ימים אבל אנחנו מכירים הרבה זמן ומאוהבים אחד בשני הרבה זמן
חחח..
ואלה שאלה טובה..גרמת לי לחשוב..!!!!!
אממ..שיהיה חמוד..סטייליסט קטן..חחח..וערס..אבל לא ממש ממש חחח עזבי הסתבכתי..
בקיצור- נסיך..
שיהיה רומנטיקן..חמוד..רגיש..אכפתי...ואוהב..!!!
גלוש=]
אני הייתי רוצה אותו רגיל
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
לי יש חבר הכי חמודדדדדדדדדדדדדדד בעולםםםםם
ואני אוהבת אותו הכי בעולםםםםםםםםםםםם
אין לי תשובה בסקר חח...
חמוד.. חכם.. נורמלי.. ממש לא ערס וממש לא סטייליסט וכל החרא זה.
מישהו שיש איתו דיבור, לא מישהו שהוא חתיך משהו לא נורמלי, אלא חמוד, מספיק שאני אמשך אליו.
חברותי, קצת חוצפן [אלה עם היציאות שלהם.. מכירים?], מישהו שמכבד אותי, שמקשיב לי
ובקיצור אני יכולה לכתוב פה מגילה..אבל זה הבסיסי 😊
ממ נראה לי רגיל..
הודיה יפתי בהצלחה..
וואלה לא מצאתי שומדבר שיגדיר אותו בדיוק..לא רוצה ערס לא רוצה פריק לא סטייליסט שיהיה בנאדם זה הכי חשוב חחחח
אבל אני את שלי כבר מצאתי כפרה על המתוקוןן שלייי הוא לא ערס לא פריק הוא מהרגילים חחחח
קודם כל אני מעדיפה אותו חי
QUOTE (Suga @ 26/06/2005) הודיה יפתי בהצלחה..
ת' נישמתי 😉
הודיההה שיהיה בהצלחהה ומזל טוב מותק חח
תמשיכו לענות אהבתי תתשובות חח