אז כך..
מהגן עד כיתה י' בערך (עכשיו אני סיימת י"ב)
הייתה לי חברה ממש טובה..
היחסים בינינו התחילו להתקרר.. אבל עדיין נשארנו חברות..
עד שגילתי יום אחד שהיא בגדה בי פשוט כך.. בגדה באמון שלי .. וריכלה עליי מאחוריי הגב שלי.. והכי הכי נורא.. סיפרה את כל סודותיי!!! מכרה אותי ועוד בנות.. בשביל להכיר חברים חדשים בתיכון..
הרגשתי כ"כ רע.. והתחלתי לנתק כל קשר איתה ! ואכן.. כבר שנתיים ויותר אנחנו לא מדברות.
אני.. אני עשיתי הרבה בשבילה...!!
כל הפעמים שהיא ברחה מהבית - היא ישנה אצלי ואכלה אצלי.. אף פעם לא רציתי שהיא תסבול..
תמיד היא הייתה מדברת איתי ומתייעצת איתי.. הייתה מתקשרת בוכה באמצע הלילה כדי שאנחם אותה..
ואני.. אני תמיד הייתי שם בשבילה.. מעל ומעבר מכל חברה אחרת..
היא עזבה את התיכון ... התרדרה מבחינה לימודית.. אני חושבת שהיא עושה בגרויות בבצפר אקסטרני אבל לא יודע לי כ"כ..
מה שיש לנו במשותף זה כמה חברות וזהו..
ועכשיו כזה לא יודעת..
חשבתי.. אולי.. אולי אני אחדש ת'קשר.. כי זהו.. סיימנו ת'לימודים.. וכל אחד עכשיו יפנה דרכו..
ואני לא אוהבת להיות בריב.. אין ילדים שחושבים רעות עליי.. באמת.. אני מסתדרת עם כולם..
מה אתם אומרים ??
תגיבו לי..
זה חשוב לי..
תודה מראש !
-שירן 😊
מממממ אני ההיתה מחדשת איתה קשר! גמאני לא אוהבת להיות בריבב במיוחד אם זה חברה שמאוד חשובה לך.!!! אבל מה שהיא עשתה זה מעל ומעבר ומאודמאוד מאוד פוגע.. אבל בכל זאת כולנו בני אדם!
תיצרי קשר!
יש לי 2 חברות שגם רבו בגלל משהו דומה ורק בחתונה של אחת מהן הן השלימו
לא יודעת מה להגיד לך
אם זה ממש מציק לך אז דברי איתה
למרות שאת לא חייבת לה כלום במיוחד כשהיא אשמה
וגם אם תשלימו זה לא יהיה כמו פעם
לדעתי את צריכה להשלים איתה ולפתוח דף חדש כי אסור לשמור טינה זה לא בריא ולא כדאי
תמיד רצוי שיהיה לך כמה שיותר אנשים שאת ביחסים טובים איתם, כי זה יכול לפתוח לך המון דלתות בעתיד וגם בעת צרה זה יכול מאוד להועיל..
לכי עם הלב שלך
אם את מרגישה שאת רוצה
להשלים איתה תעשי את זה מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ללכת אחרי הלב שלי זה לא תמיד מצלייח.. לכן מגיעים לפה ושואלים את דעת האחרים! כי זאת בעצם דילמה! היא עשתה לה הרבה סבל ופגעה בה מאוד אבל היא גם לא רוצה להיות בסיכסוךך.. אלה הדילמות הכי קשות של החיים!
כמו גבר שבגד.. אבל את אוהבת אותו! רק אותו! את לא יכולה לחיות בלעדיו!
מה תעשי?!
אותו הדברר..
ההיתן חברות טובות.. תחזרו להיות חברות!!! לא בהכרח הכי טובות! אבל תשלימו ויהיה טוב לשתיכן!
מאמי..
אם את מרגישה מוכנה לחזור להיות בקשר איתה..
פשוט תלכי ותדברי איתה..
אבל אם את עדיין לא מאמינה ולא סומכת עליה...עדיף שלא תחדשו את הקשר..
תעשי מה שאת חושבת לנכון,
בתאלושש 😊
לפי דעתי כדאי לך להשלים איתה...תגידי לה שאת לא אוהבת להיות בריב עם מישהו...
אתן לא חייבות לחזור להיות חברות טובות (בעצם, אני ממליצה לך שלא תהיו חברות טובות), אבל לפחות היא תדע שאם היא צריכה משהו, את תמיד תשמחי לעזור לה...
שירנוששש...
אממ..תשמעי בובה קודם כל תחליטי אם את באמת רוצהה..
כי אם לא אז לא כדאי לחדש ת'קשר..
אבל אם כן..את יכולה לדבר איתה והכל ולהסביר לי שמה שהיא עשתה זה ממש ממש לא יפהה והכל..ופשוט לגרום לה להתחרט על זה בדרך יפהה..
מה שכן א-ס-ו-ר לך יותר לסמוך עליה..ולספר לה דברים והכל..כי היא כבר בגדה בך פעם אחת..ואת יודעת שאי אפשר לסמוך עליה כבר..
מקווה שעזרתי..ובהצלחה בובה..😊
אוהבת-מרינושש..=]]
תודה בננות !!!! 😊
באמת באמת תודה !!!!
אמ... אני כבר לא יודעת.. מצד אחד נשבעתי שאחרי מה שהיא עשתה לי אני בחיים לא אדבר איתה..
ובאמת אני יותר משנתיים לא מדברת איתה.. ויש לנו מלא חברות וחברים משותפים..
וזה לא הפריע לי..
אבל עכשיו כאילו סיימתי פרק בחיי - הלימודים..
ועכשיו הצבא לפני שהוא פרק חדש בפניו עצמו..
ואני רוצה לפתוח מן דף חדש כזה...
באמת לא בא לי להיות מסוכסכת עם אנשים.. כי בתכלס אין לדעת מתי אזדקק לה..
בכל מקרה..
תןדה רבה על כל העצות 😊
שמתי לשמוע את דעתכן !!
-שירן 😎
תשלימי->אני למדתי שלא טוב להיות מסוכסת עם אנשים.
אני בן אדם מממממש עצבני (חיחיח) וזה גורם לי להמון ריבים ולפעמים כאילו עוברת תקופה שאת יכולה לומר לעצמך:
"הריב הזה מיצה את עצמו, העניין כבר לא חשוב" ולהשלים..אבל אפילו אם כך לעולם אל תשכחי מה היא עשתה לך...פשוט טוב להיות "שולם" עם כולם..
אין בעד מה מאמי ולכי עם הלב
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (_NoAnGeL_ @ 23/06/2005) לא יודעת מה להגיד לך
אם זה ממש מציק לך אז דברי איתה
למרות שאת לא חייבת לה כלום במיוחד כשהיא אשמה
וגם אם תשלימו זה לא יהיה כמו פעם
מסכימה עם זה..
בתכל'ס לדעתי את רוצה להשלים איתה כי לא נעים לך שיש מישהו שאת לא מסתדת איתו..
ולא כי את באמת רוצה..
נגיד אני אישית אז לי יש גאווה יותר מידי... ואם מישהו אחר אשם וטוב לי לא להיות איתו בקשר אז אני לא אעשה כלום..
בעיקרון, אם זה יעשה לך טוב אז תשלימי איתה כי אין לך מה להפסיד..
יש לי חברה שאני מכירה אותה עוד מלפני כיתה א' ורבתי איתה ואנחנו כבר שנתיים לא מדברות והיא בכיתה שלי.
ומה זה טוב לי לא לדבר איתה..
היא פעמיים במהלך השנתיים האלה באה לנסות להשלים איתי אבל אני לא רציתי, כי ידעתי שזה לא בא לה מהלב וכי ידעתי ששוב נריב..
אז אם את יודעת שיהיה בסדר אחרי שתשלימו אז תעשי את זה..
בהצלחה 😊
זה קרה לי גם ניתקתי עם חברה הכי טובה שלי קשר ולא דיברנו שנה וחצי..
ואני נשבעתי שאני בחיים לא ידבר איתה..
אבל חזרנו לדבר ואנחנו לא החברות הכי טובות ואני לא סלחתי לה על הכול...
פשוט חזרנו לדבר..אני חושבת שב'מת גמרתם ללמוד חבל לסיין למודי בריב..
תחזרו לדבר וכמובן שלא תיהיו החברות הכי טובות כמו פעם..כי זה לא יחזור ליהיות כמו פעם..
אבל בהחלט אםשר לחזור לדבר..
זה קרה לי גם ניתקתי עם חברה הכי טובה שלי קשר ולא דיברנו שנה וחצי..
ואני נשבעתי שאני בחיים לא ידבר איתה..
אבל חזרנו לדבר ואנחנו לא החברות הכי טובות ואני לא סלחתי לה על הכול...
פשוט חזרנו לדבר..אני חושבת שב'מת גמרתם ללמוד חבל לסיין למודי בריב..
תחזרו לדבר וכמובן שלא תיהיו החברות הכי טובות כמו פעם..כי זה לא יחזור ליהיות כמו פעם..
אבל בהחלט אםשר לחזור לדבר..