לי זה לא קרה חח... עדיין... חח מותקק... שמעיי תלכיי אלייה ותספרי לה כל מה שאת מרגישה... מה תפסידי מזה?! כלום! ספרי אח"כ מה קרה...
QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 24/06/2005) QUOTE (_NoAnGeL_ @ 23/06/2005) לא יודעת מה להגיד לך
אם זה ממש מציק לך אז דברי איתה
למרות שאת לא חייבת לה כלום במיוחד כשהיא אשמה
וגם אם תשלימו זה לא יהיה כמו פעם
מסכימה עם זה..
בתכל'ס לדעתי את רוצה להשלים איתה כי לא נעים לך שיש מישהו שאת לא מסתדת איתו..
ולא כי את באמת רוצה..
נגיד אני אישית אז לי יש גאווה יותר מידי... ואם מישהו אחר אשם וטוב לי לא להיות איתו בקשר אז אני לא אעשה כלום..
בעיקרון, אם זה יעשה לך טוב אז תשלימי איתה כי אין לך מה להפסיד..
יש לי חברה שאני מכירה אותה עוד מלפני כיתה א' ורבתי איתה ואנחנו כבר שנתיים לא מדברות והיא בכיתה שלי.
ומה זה טוב לי לא לדבר איתה..
היא פעמיים במהלך השנתיים האלה באה לנסות להשלים איתי אבל אני לא רציתי, כי ידעתי שזה לא בא לה מהלב וכי ידעתי ששוב נריב..
אז אם את יודעת שיהיה בסדר אחרי שתשלימו אז תעשי את זה..
בהצלחה 😊
מסכימה
לדעתי תנסי להשלים איתה אבל עדיין לא לפתוח בה יותר מידי כי יכולה לחזור על שוב ...תנסי מאמי ...
מזכיר לי סיפור עם חברה שלי גם...
אז אני לא יכולה לייעץ אני בערך באותה בעיה..
אני עולה ליב' אבל..