פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי אני חייבת עזרה דחוףףףףףף...

אני חייבת עזרה דחוףףףףףף

✍️ קומפקטית_ 📅 20/06/2005 16:17 👁️ 444 צפיות 💬 15 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 2
יש איזה אחד שאני דלוקה עליו
וביגלל שפשוט לא הייתי מסוגלת לגשת ולדבר איתו ולהגיד לו את זה אז התחלתי לעבוד עליו
(יעני להיתכתב בפאלפון בתור מישהי אחרת) וככה יותר קל לי לדבר איתו- וזה הולך כבר איזה חצי שנה-
אבל אני מרגישה פשוט מגעיל על זה שאני משקרת לו ואני רוצה להפסיק עם זה!!!
אבל אני אני יודעת שאם הוא יגלה ששיקרתי לו הוא יעלב ופשוט ינתק את הקשר שלי איתו לגמרי.
מה אתם חושבים שאני צריכה לעשות?????
פליז תעזרו לי פליזזזזזזזזזז 😢
היי מותק!

טוב כדי שאני אוכל לעזור לך באמת...אני צריכה כמה פרטים...
קודם כל...הוא יודע מי את באמת?!..זאת אומרת...הוא יודע שיש מישהי שמדברת איתו בפלאפון..והוא לא יודע שזאת את...אבל...בכללי...הוא יודע מי את..זאת אומרת...את ידידה שלו?...

ו..השאלה השניה..
איך הוא כשהוא מדבר איתך...בתור המישהי השניה...
אממ לא הוא לא ממש ידיד שלי..
יעני אנחנו זורקים מילה פה ושם..
אבל חוץ מיזה אין בינינו שום דבר..

וכשהוא מדבר איתי בתור הבת השניה הוא נורא נחמד..
ואנחנו זורמים בשיחה..
ובתור הבת השניה כבר אמרתי לו שאני אוהבת אותו..

אז מה את אומרת?
מה את היית עושה בימקומי?
תגלי לו שזאת את..מה כבר יכול לקרות?! (ככה אומרים? בונא התחרפנתי מרוב כתיבה נכונה!)
אם לא תנסי לא תדעי כלום..ובתור הבסת השניה את רק מדברת איתו וזה לא עוזר לך..אין סיבה שהוא ישנה את היחס שלו כלפייך אם הוא יגלה שאת מישהי אחרת!!
=]
תעדכני אותנו !!
אם את באמת אוהבת אותו תגידי לו שזו את.... תקחי סיכון שהוא לא ידבר איתך יותר כי הוא יחשוב שהסטלבטת עליו..
במקומך..
הייתי אומרת לו את זה...
אחרי הכל..אין לך מה להפסיד... 😊

בהצלחה!
תעדכני אותנו 😊
חכייייייייייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יכול להיות שתהרסי את זה... לדעתי פשוט תפסיקי את הקשר בפלאפון...
תתחברי איתו... הרי את יודעת עליו כבר המון דברים...
אבל תתחברי איתו בתור עצמך!
אל תספרי לו את מה שעשית...
ברגע שתהיו ידידים טובים "תשחקי" לו בפלאפון ותמחקי את המספר של ה"ידידה"
כי הפלאפון יזהה את המספר שלך אם תתני לו...
ורק אחרי שמחקת תתני לו תמספר שלך...
עד אז הפלאפון ב"תיקון"...
ותראי תנסי ליצור איתו קטעים רומנטיים...חחח 😊
זה שקר לבן כדי להפסיק תשקר הענק שעשית... 😨
אניע בעד מה שרשמו מעלי!!!!!!!!!!!



האפשרות השניה והפחות מומלצת..תתכבתי איתו בפלאפון ותגידי לו מה היה קורה אם היית מגלה שאני מישהי אחרת? ואני עשיתי את זה כדי להתקרב אליך?
תראי מה הוא יגיב ואז תגידי לו שאת צריכה להפגש איתו ולסדר כמה דברים ושאת אוהבת אותו ומקווה שלא תריבו...
וואלה זה קרה לי פעם
נדלקתי על מישהו והתחלתי לדבר איתו באייסיקיו בתור מישהי אחרת
השיחות זרמו חבל"ז וככה זה היה חודש בערך
עד שכבר הייתי חייבת לספר לו
גם דיברנו בטלפון הרבה יחסית והיה כיף אבל הוא לא ידע שזאת אני
איזה יום הלכתי אליו ואמרתי לו שאני צריכה לספר לו משהו
אני חוזרת הביתה ורואה הודעה באייסיקיו ממנו שהוא יודע שזאת אני ושעשיתי מעשה ממש מכוער ועוד כל מיני דברים לא נחמדים
כתבתי לו מכתב והסברתי לו הכל והוא סלח לי... אבל זה כבר לא היה אותו דבר
אבל זה בגלל שמההתחלה הוא ראה בי ידידה... קיצר זה מסובך

בכל אופן אני לא חושבת ששקר ואפילו לבן יעזור פה
כי דברים כאלה מתגלים תמיד
את צריכה לספר לו את האמת ולהסביר את עצמך והוא יבין
בסה"כ זה צריך להחמיא לו
אם תדברי איתו מהלב הוא יסלח לך
ואולי אפילו יצא מזה משהו 😉
QUOTE (טלוש_בלוש @ 25/06/2005) חכייייייייייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יכול להיות שתהרסי את זה... לדעתי פשוט תפסיקי את הקשר בפלאפון...
תתחברי איתו... הרי את יודעת עליו כבר המון דברים...
אבל תתחברי איתו בתור עצמך!
אל תספרי לו את מה שעשית...
ברגע שתהיו ידידים טובים "תשחקי" לו בפלאפון ותמחקי את המספר של ה"ידידה"
כי הפלאפון יזהה את המספר שלך אם תתני לו...
ורק אחרי שמחקת תתני לו תמספר שלך...
עד אז הפלאפון ב"תיקון"...
ותראי תנסי ליצור איתו קטעים רומנטיים...חחח 😊
זה שקר לבן כדי להפסיק תשקר הענק שעשית... 😨
לא מסכימה בכללל!!!!
זה רק יעשה את זה יותר גרוע!!!!
למה להוסיף שקר על שקר אחר?!
ככה אם זה יתגלה אז בכלללל לא יהיה סיכויי בינהם! לכלום!!!

אני עם התגובה הזו...
QUOTE אם את באמת אוהבת אותו תגידי לו שזו את.... תקחי סיכון שהוא לא ידבר איתך יותר כי הוא יחשוב שהסטלבטת עליו..
באמת יש חשש לזה שהוא יחשוב ככה... אבל זה סיכון שלוקחים.
אין מה לעשות.


*~ענבל~*
מה המצב נשמה אז ככה דבר ראשון אני חושב שocean צודקת ב100% כי אני בתור בן יחסית הייתי יוצא מבולבל כי נגיד סבבה שיקרת לי בישביל להכיר אותי מקרוב זה סבבה ביותר אבל למה להוסיף עוד שקרים עם כבר היתקדמנו והכל טוב ויפה כל כך עדיף להגיד לו את האמת תיראי אם תגידי לו את האמת יכול להיות גם שהוא יקח את זה בדרך טובה שעשית את כל זה רק בישביל להיתקרב אליו זאת השקעה מאוד גדולה (וזה יכול להיות סיפור מאוד יפה לספר למיקרה שתיו חברים איך הכרתם 😊 ) בקיצור לפי דעתי אם הוא חכם הוא לא יעלב כי אחרי הכל עשית את זה רק בישביל להכיר אותו ולהיתקרב אליו תוכלי אפילו להסביר לו למה עשית את זה בדרך הזאת אני אישית הייתי מבין אותך ועשית את זה בדרך יפה בלי ליפגוע רק השם זאת לא את כל שאר הדברים שדיברתם עלייהם אני מניח שזה היה הכל את אז הוא אמור להבין את זה בקיצור לפי דעתי אם הוא בנדם הגיוני הוא אמור להבין שהכל היה לטובה והכל יצא ביינייכם בטוב קחי את הצ'אנס בהצלחה !
נ.ב. מקוה שעזרתי בתור דעה של בן וזאת הודעה שלי ראשונה באתר יאללה ביי !
מה המצב נשמה אז ככה דבר ראשון אני חושב שocean צודקת ב100% כי אני בתור בן יחסית הייתי יוצא מבולבל כי נגיד סבבה שיקרת לי בישביל להכיר אותי מקרוב זה סבבה ביותר אבל למה להוסיף עוד שקרים עם כבר היתקדמנו והכל טוב ויפה כל כך עדיף להגיד לו את האמת תיראי אם תגידי לו את האמת יכול להיות גם שהוא יקח את זה בדרך טובה שעשית את כל זה רק בישביל להיתקרב אליו זאת השקעה מאוד גדולה (וזה יכול להיות סיפור מאוד יפה לספר למיקרה שתיו חברים איך הכרתם 😊 ) בקיצור לפי דעתי אם הוא חכם הוא לא יעלב כי אחרי הכל עשית את זה רק בישביל להכיר אותו ולהיתקרב אליו תוכלי אפילו להסביר לו למה עשית את זה בדרך הזאת אני אישית הייתי מבין אותך ועשית את זה בדרך יפה בלי ליפגוע רק השם זאת לא את כל שאר הדברים שדיברתם עלייהם אני מניח שזה היה הכל את אז הוא אמור להבין את זה בקיצור לפי דעתי אם הוא בנדם הגיוני הוא אמור להבין שהכל היה לטובה והכל יצא ביינייכם בטוב קחי את הצ'אנס בהצלחה !
נ.ב. מקוה שעזרתי בתור דעה של בן וזאת הודעה שלי ראשונה באתר יאללה ביי !
אתה בן ויש לך סמל של בת? 😕
שהתחלת לשקר היית צריכה לדעת מה יהיו ההשלכות של זה אח"כ..
הכי טוב זה לספר לו..
וב'מת למה להוסיף שקר על שקר..
תיהיה ישירה אותו..
כי לשקר אין רגליים והוא יגלה את זה..
ועדיף שיידע כבר עכשיו...
שהתחלת לשקר היית צריכה לדעת מה יהיו ההשלכות של זה אח"כ..
הכי טוב זה לספר לו..
וב'מת למה להוסיף שקר על שקר..
תיהיה ישירה אותו..
כי לשקר אין רגליים והוא יגלה את זה..
ועדיף שיידע כבר עכשיו...

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך