תודה לכל מי שהגיב, באמת תודה!
אבל...
בזמן האחרון התחלנו נורא להיתקרב (יעני בתור הבת שניה..)
והוא התחיל לספר לי כל מיני דברים אישיים עליו
וגם הוא אמר לי שיש לו איזה מישהו שהוא אוהב אותה כבר איזה שנתיים אם לא יותר..
והוא אמר לי שהוא לא מיתכוון להיתקרב לשום בת כי נורא קשור אלייה..
ואים אני אספר לו עכשיו ת'אמת הוא נורא יפגע וזה יכול ליפגוע ב"קשר" הזה שיש לי איתו..
(לא שהוא אמיתי ,אבל בכל זאת נורא ניקשרתי אליו ואני לא רוצה שיגלה ששיקרתי לו..)
וגם הכי בהתחלה כשהתחלנו להיתכתב ..אני אמרתי לו לנסות לנחש מי אני (למרות שאני יודעת שזה היה אחד הדברים הכי טיפשיים שאמרתי לו..) והוא זרק את השם שלי בניחוש הראשון ..!
ואני עשיתי הכל כדי להכחיש את זה !... 😢 😨