וווהוהוהוהוהו עוד חודשיים טו באב 😊
חנו'ש איזו מתוקה שמחה בשבילך
ואני מקווה שהוא גם אוהב אותך!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
לא משמן היה ט"ו באב.. צריך לחכות עוד כמה חודשים טובים
יורוליגית אמרו כאן שטו באב זה ב-20 לאוגוסט
זאת אומרת עוד חודשיים וכמה ימים
משמן=מזמן (ד"א)
מ חג האהבה...
עצ7וב ומדכא..
ובטח ששברו לך תלב...!
ניראה לי זה יהיה חג האהבה הראשון שאני לא יהיה לבד 😁