מתי הוא?!
דחווווווווווווווף 😕
העברי או הלועזי?
הלועזי ב14/2
העברי יוצא ב20/8
להבא תתני כותרת עינינית לנושאים שלך 😊
לודה,
מנהלת פורומים ראשית
😊
טוב לודה.. תודה :]
ומתי חוגגים יעני תוולנטיין?בתאריך הלועזי או בעברי??
יש כאן בילבול
חג האהבה הנוצרי - וולנטיין דיי (האמת זה על שם צורר יהודים) חל ב- 14.2 בכל שנה
חג האהבה היהודי - טו באב - חל בטו באב בכל שנה , השנה טו באב יוצא ב- 20 לאוגוסט
הא.. תודה:]
אז יש זמן עד ט"ו באב..
כמו שלודה אמרה לך מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ואלה ! ! !
אההההההההה
יש עוד מעט וולנטיין !
איזה שווה 😊 😊 😊
*~ענבל~*
עוד מעט חחחח עוד חודשיים וחצי לא?
רגע רגע רגע לא היה כבר יום האהבה?...
חחח אני לא מתמצאת בזה..
אופפ..למה עוד יום אהבה..עוד יום של כאב ויום עצוב?... שונאת את ימי האהבה 😢..
גלוש=]]
QUOTE (_NoAnGeL_ @ 12/06/2005) עוד מעט חחחח עוד חודשיים וחצי לא?
קרוב קרוב
חחחחחחחחח 😁
*~ענבל~*
לא הוולנטיין דיי !
אלא טו באב חג האהבה היהודי
הוא זה שמתקרב אלינו במהירות
יאללה איזה גנובות
מזה חשוב שניהם זה יום אהבה כלשהו...
שניהם מדכאים באותה מידה חחחחח
באלייי חגג האהבההה השנה מלא ידידים שלי אוהבים אותיי..
ואנייי אוהבת רק מישו אחדד ולא נראה לי שהוא אוהב אותי או שכן..