תראשון אני מכירה...
השני והשלישי ממש קטעים חזקים...
תודה...תביאי עוד אם יש לך
אוהבת המון
-יפיתוש-
פשוט מקסים ובאמת צריך להעריך כל דבר..גם אם זה קשה...
אהבתי!
QUOTE (_NoAnGeL_ @ 08/06/2005) "..ומאז חי האדם 20 שנה כאדם, מתחתן, מקבל משכנתא, מביא ילדים ועובד
כמו חמור 30 שנה, כשהילדים עוזבים את הבית הוא חי לבד כמו כלב 15 שנה
וכשמגיע לפנסיה חי לו 10 שנים כמו קוף, קופץ מבית לבית של הילדים ועושה
צחוק מעצמו על מנת להצחיק את הנכדים
זו המציאות של החיים... "
חחחח ראסמי
תודה!
וואייי איך אני אווהבת ת'סיפורים האלהההההההההההההההה
אהבתי בטירווףף!!!!
הראשון אני מכירה...
השני ממש יפה חחח פשוט אהבתי!
אם יש לך עוד אני ישמח לקרוא..
QUOTE (*קולה(בת)* @ 15/06/2005) יפה יפהההה
יאללה כמה זמן לא ראיתי אותך פה 😯
זה מדהים!!,
כל כך נכון,
מאוד אהבתי
מכירה את רובם אבל בכ"ז אהבתי =] תודה!
וואיי.. אני חייבת להגיד שזה ממש מדהייםם..=]
הראשון פשוט מדהיםם..
כי יש קטעים שאני ממש שונאת כאלה קטעיםם..
ואני מזה מתעצבנת מזה..
אבל עכשיו הבנתי שבאמת הגיוני ההסיפור..
ובייחוד המסקנה..
הקיצר תודה תודה תודה לך..
באמת נתת לי "חומר לחיים''...
הדבר הכי יפה ואמיתי שקראתי...
תודה מאמי!
אהבתי לאללה..... איזה יפה..
מספר 2 הכי יפה.. חחח