אממ זה קורה לפעמים..
פעם ב..
וזה גם בטח בגלל שקיץ..
בקיץ יש נטייה של הגוף לאכול פחות...
אבל בעיקרון כשלא רעבים פעם אחת ולא אוכלים הקיבה מתכווצת וזה לא בריא כמו שלא בריא לאכול מלא ולהרחיב את הקיבה.
אם את מכווצת את הקיבה שלך את לא תוכלי לאכול כמו שצריך..
מה עושים???
דוחפים אוכל בכוח לא הרבה ולא קצת בכמות הסטנדרטית של ארוחה.
מתוקה כמו שאמרו לך זה יכול לקרות לכל 1 אבל חשוב מאוד שתשימי לב לדבר אחד מאוווווד חשוב.אם אין לך תאבון לפחות תישתי משהו שלא תתיבשי!!!!!ותישתי כמה שאת יכולה ורצוי מים כי להזכירך אנחנו עכשיו בעונה הכי חמה בשנה 😁
יכול להיות שאת מאוהבת באמת.. או שפשוט אין לך תאבון וזה בסדר, לכולנו זה קורה לפעמים.
בניינתיים אל תבהלי או משהו
אבל אם המצב הזה ימשיך עוד הרבה זמן אז לכי לרופא יכול להיות שחסר לך משהו בגוף, אז את צריכה להיבדק