גם לי קורה שאני לא רעבה הרבה זמן 😛
בדרך כלל כשאני בדיכאון 😢
הלוואי וזה היה קורה לי.. שפתאום יפול עליי חוסר חשק לאוכל..
אני זוכרת שהייתי בערך בכיתה ט'.. הייתי כל כך מאוהבת שהורדתי איזה 5 קילו בלי להרגיש..
חחח ומישום מה .. עכשיו שיש לי חבר אני טוחנת משו מטורףףף...
מותק.. כדי שלא תגיעי למצב נורא... תכריחי את עצמך לאכול..
זה מסוכן..
בהצלחה..
גם לי היה פעם את זה. זה תקופות. נגיד עכשיו בגלל שאני לומדת לבגרויות אני לא מפסיקה לטחון כי זה משעמם אותי החומר שאני לומדת.. :/
מאמי יש מצב גדול .. לי זה קרה!! 😊
אממ..זה שאת מאוהבת לא אמור לגרום לך לאי תאבוןןן..
אולי אם את בדיכי את אמרת שאת מבואסת?יכול להיות שזה בגלל זה..לכי לפסיכולוג כפרה..
הגיוני מאוד שאת מאוהבת..
חח אנ'לא דעת מה להגיד לך כי לי זה לא קרה אני תמיד רעבה ובכול מצב חח
אבל הגיוני שאת מאוהבת..או שעובר עלייך משהו אחר..
או שבכלל סתם לא בא לך יש כאלה תקופות...
זה קורה בגלל שכשמאוהבים מפרישים הורמון שדומה להורמון של דיכאון בגלל זה אנחנו הרבה פעמים לא אוכלים פשוט כי אין תיאבון.. דברים שעניינו אותנו כבר לא ממש מעניים וכן הלאה...
כשהתחלתי לצאת עם חבר שלי הורדתי 5 קילו בגלל זה..חח 😁
וואי ברצינות?..איזה קטע!
כן, אתם צודקים...זה לגמריי הגיוני...
וזה ממש מוזר...
כאילו בא לי לאכול...ואז שאני באה לאכול...פתאום אין לי חשק!!
אני מקווה שזה יעבור..חחח... 😊
QUOTE (SeXy_BaRbIe @ 07/06/2005) גם לי היה פעם את זה. זה תקופות. נגיד עכשיו בגלל שאני לומדת לבגרויות אני לא מפסיקה לטחון כי זה משעמם אותי החומר שאני לומדת.. :/
me 2
יאאא את לא יודעת איך אני מבינה אותך....אבל אצלי זה בגלל משהו אחר...ואצלי זה עצוב......=[
דווקא גם אכילת יתר וגם חוסר אכילה יכולים להיות סימפטומים לדיכאון
אצלי זה פשוט מוזר...
אני ממש רוצה לאכול...אבל פשוט לא בא לי...
אני רעבה אבל לא בא לי כלום... זה מדיכאון
גם לי היה קצת לפני שאני וחבר שלי נהיינו חברים חח הייתי
תמיד רעבה אבל לא רציתי לאכול כלום....
והורדתי במשקל ממש..
עכשיו שאנחנו ביחד ברוך 'ה אני מה זה זוללת חבלז....
גם באמת בתקופה של הבגרויות מרוב שיעמום זוללים יותר..
😛
אוהבת המון
-יפיתוש-
לפני שבועיים הייתה לי תקופה שגם לא רציתי לאכול כלום אבל הקפדתי לאכול לפחות ארוחה ביום ועכשיו כשכל הזמן בא לי לאכול אני משתדלת לאכול מאוזן משהו כמו 2 ארוחות ביום ואם בא לי חטיף אנ י אעדיף לאכול פרי
שיהיה לך בהצלחה מאמי