לדעתי אם היא לא יודעת להקשיב לך אז היא לא החברה הכי טובה..כמוש את אומרת..
ומאמי..
בשורה האחרונה רשמת שאת לא יכולה לדמיין 'תתצמך בלעדייה..
זהו קקשר תלותי..
זה קשר חרא..
תגידי למסקנה שמתישהו לא תהיו כבר חברות כאלה..
היא תתקע לך סכין..או את לה..
ואת צריכהה להתרגל לרעיון שיש עוד בנות שבטח אוהבות אותך..
ואת לא צריכה בחרה הכי טובה רק אחת!..
אני יכולה להגיד לך..שיש לי מלא חברות הכי טובות..טוב..לפחות 5 שהן באמת הכי הכי בעולם..
ואף אחת לא באמת מקשיבה לי..ואני?! כל החיים עסוקה בבעיות שלהן..
זה תלוי..
בלי רעיונות מיותרים!!
מה לעשות.. לצערי ככה אני.. אני ילדה שלא יודעת הכי להקשיב ולתת עצות..
אבל אין מה לעשות אני מנסה להשתנות!!
אבל זה לא יוצא..
QUOTE (_NoAnGeL_ @ 04/06/2005) דברי עם חברה אחרת
זה לא אומר שתפסיקו להיות חברות הכי טובות
זה פשוט חיסרון שיש לה ולשנות אותו את לא תצליחי
אני איתךךךך!!! 😊
תשמעי גם משהו יש לי חברה נורא טובה שנה הבאה אנחנו 10 שנים חברות טובות והיו לנו הרבה עליות וירידות ויש לה אופי גם לא משהו ואני ניסיתי לשנות אותו ולא הצלחתי ואז הבנתי שלמרות הכל אני לא אפסיק להיות חברה שלה כי כל בן אדם הוא שונה ולא מושלם...
ולמרות הכל צריך ללמוד לאהוב אותו.. אם את לא הצלחת לגרום לה להשתנות אז אל תתני לזה להרוס לכם תחברות פשוט אם יש לך משהו או שתספרי לה לבד ואם את מרגישה שזה לא עוזר לך פשוט תספרי לחברה אחרת גם 😉
כל מיקרה שיהיה לך בהצלחה מואה!