פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי מה לעשות? חברה ההכי טובה שלי. לא יודעת ל...

מה לעשות? חברה ההכי טובה שלי. לא יודעת להקשיב

✍️ Sugar-flower 📅 05/06/2005 01:51 👁️ 514 צפיות 💬 18 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 2
אז ככה.. יש לי חברה שהיא ההכי טובה.. כבר שנתיים זה ככה.. תמיד ביחד.. חושבים שאנחנו משפחה.. בעצם אנחנו כן.. אני תמיד שבת אצלה או להפך.. ואני שומעת אותה.. אני מכירה אותה כל כך טוב.. שלפני שהיא פותחת את הפה אני יודעת מה קורה לה.. אם זה בנים, או מה יהיה.. ויש לי הצעה בשבילה.. הבעיה פה.. היא שהיא לא.. גם אם אני אגיד לה הכול במילים היא לא מבינה תמיד.. היא איןלה הצעות ולא דעה.. ואפילו לא תמיד יודעת כשאני צריכה אותה... כי קשה להגיד.. לבקש עזרה.. ושהו.. וקשה לי.. ביום שישי הייתה לנו מריבה.. כי הרגשתי נורא.. וניסיתי לדבר איתה והיא לא מבינה דשום דבר... ואז בסוף.. אניפ פונה לאנשים אחרים.. דווקא כשאני צריכה את החברה ההכי טובה.. וזהו.. ודיברנו על זה מלךא פעמים.. אבל שום דבר לא עובד.. מה אני אעשה? אני צריכה שמישהו יגיד לי מה לשות.. כי היא חלק מהחייםש לי.. אנחנו משלימות אחת את השנייה.. אני לא מדנמייננת אותי כשהיא לא החברה ההכי טובה שלי..א אבל שזה לא יכול להימשך ככה.. בלי הבנה.. בלי עזרה כשאני צריכה..
היא לא עוטשה את זה בכוונה.. ככה היא..
נו.. עכשיו תגידו לי.. מה לעשות?
דברי עם חברה אחרת
זה לא אומר שתפסיקו להיות חברות הכי טובות
זה פשוט חיסרון שיש לה ולשנות אותו את לא תצליחי
במקומך, אם החברה הכי טובה שלי לא הייתה יודעת לתת לי עצה כשהייתי צריכה אותה, הייתי פונה אל חברה טובה אחרת....זה שאת משתפת עוד מישהי במשהו, זה לא אומר שהיא פתאום החברה הכי טובה שלך...אם את בכל זאת רוצה רק את העצה של החברה הכי טובה שלך, אז אין מה לעשות, את חייבת להיות סבלנית ולהבין אותה...מקווה שעזרתי לך 😊
QUOTE (מיקי12 @ 04/06/2005) במקומך, אם החברה הכי טובה שלי לא הייתה יודעת לתת לי עצה כשהייתי צריכה אותה, הייתי פונה אל חברה טובה אחרת....זה שאת משתפת עוד מישהי במשהו, זה לא אומר שהיא פתאום החברה הכי טובה שלך...אם את בכל זאת רוצה רק את העצה של החברה הכי טובה שלך, אז אין מה לעשות, את חייבת להיות סבלנית ולהבין אותה...מקווה שעזרתי לך 😊
מסכימה לגמרי עם הדעה שמעליי..

זה לא סותר שיש שני חברות טובות שאפשר להתייעץ ולדבר איתן על הכל במיוחד עם אחת לא עושה את זה
או לא יודעת לעשות את זה כמו שצריך..
המון בהצלחה!!
מורן!
בובה שלי אל תישאלי זה מה שקורה לי עכשיו אבל אני במקום של החברה שלך
היום תפסה אותי חברה טובה שלי ואמרה לי את זה לפני כן לא ידעתי
בוא נסביר לך יותר ברור
אני בזמן האחרון הייתי מרוכזת רק בעצמי כל פעם שחברות שלי רצו עזרה בנושאים שיש לי ניסיון בזה לא הייתי עוזרת להם הייתי מרוכזת רק בעצמי הייתי ממש אגואיסטית הייתי מעבירה ישר נושא לדברים שמעסיקים רק אותי לא היה אכפת לי מאחרים
לא ידעתי שיש חברה שבוכה בלי ידעיתי מה קורה לי
אז היא כל השמן הייתה נותנת לי יציאות שלא במקון כמו "מה החברות לא הכי חשובות לך" וכו.....
עד שהחא לקחה צעד נבון ואמרה לי את הכל בפנים בצורה עדינה מאוד עשתה הקדמה שהיא אוהבת אותי וכו... אבל פשוט מאוד אמרה לי את זה שאני יותר מידי עסוקה בעצמי וזה גורם לה להתרחק ממני אבל היא לא רוצה כי אוהבת אותי וזה מייסר אותה שככה אני עושה
אין לך מושג כמה שמחתי וכמעט ירדה לי דמעה קיבלתי את זה עם המון אהבה וביקשתי ממנה סליחה
אני חושבת שגם את צריכה לעשות את זה בובה
זה צעד נכון .......
אוהבת המונמון
בתXלוש
מאמי סתכלי אם שיחה אחת לא עזרה
תנסי שוב אל תוותרי אני חושבת
שאם החברות בינכן באמת חשובה לה
אז לפחות שלא תתן עצה כי לא תמיד יש
אבל לפחות שתקשיב ואם היא לא מקשיבה
אז אי אפשר לדעתי לקרוא לזה חברה
בהצלחה מתוקה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כמו שהרבה אמרו פה... את יכולה להשאיר לך אותה בתור חברה לדברים אחרים.. ליציאות.. לבילוים.. ללימודים.. ואת שאר החברות שלך תקחי בתור חברות לסודות...
אההההה ואמרת שכבר דיברתם על זה כמה פעמים וזה לא עוזר אז לדעתי יש בה כפיות טובה שהיא לא יודעת עלייה..!
חמודה...קרה לי דבר כזה בדיוק לפני חודש!!

באמת באמת!

תראי...את פשוט חייבת לדבר איתה..ואם זה לא עוזר...
אולי מכתב יעזור...זה מה שעזר לי!

פשוט תכתבי את כלללל מה שאת מרגישה...בלי ללהחסיר דבר!
אם תגידי הכל ככה היא תוכל לפחות להיות מודעת למצב ולמה שאת מרגישה...ואני בטוחה שזה מה שהיא רוצה....

ותראי..יש לנו , בני האדם, להיות כפוייה טובה..אין מה לעשות..ככה יצרו אותנו..
יכול להיות שהיא עושה בשבילך המוןןןן ואת פשוט לא רואה את זה!

תאממיני לי שזה יכול להיות....


מקווה שהצלחתי לעזור!!

בהצלחה! 😊
שלום אני חדשה!
קראתי מהפורום הרבה פאום ראיתי את שלך מאוד התעניינתי.... נכנסתי וקראתי
יש לי משהו להגיד לך שכשרשמת ראיתי שאת מאוד אוהבת אותה שהיא חלק מהחיים שלך 😁
תקשיבי אני חושבת שהיא לא כמוך שאת שונה ממנה, אני לא יודעת הרבה עלייה או עלייך אבל כנראה שהיא לא דומה לך אולי את מחכה ממנה ליותר--------> תחשבי על זה טוב!!!!!
וחוץ מזה אולי קורה לה משהו בטוח הלב?! 😢
אז כדי שתביני אותה, אולי עכשיו היא לא מבינה אולי אחכ"כ תבחן שאת רוצה לטובתה?!! 🙄
בכל זאת שיהיה לך בהצלחה!!
נ.ב
אולי ץרשמי לה מכתב ותגידי לה שקשה לך ושאת מאוד זקוקה לה!!
😁 😁 😁
את יכולה לפנות לחברה אחרת...
הרי לא רק לה את חייבת לספר ובטח ובטח עם את רוצה ייעוץ או דעה..
את יכולה לפנות גם לאחרים ולאחרות זה כלל לא יהרוס בינכם תחברות...
QUOTE (מיקי12 @ 04/06/2005) במקומך, אם החברה הכי טובה שלי לא הייתה יודעת לתת לי עצה כשהייתי צריכה אותה, הייתי פונה אל חברה טובה אחרת....זה שאת משתפת עוד מישהי במשהו, זה לא אומר שהיא פתאום החברה הכי טובה שלך...אם את בכל זאת רוצה רק את העצה של החברה הכי טובה שלך, אז אין מה לעשות, את חייבת להיות סבלנית ולהבין אותה...מקווה שעזרתי לך 😊
😉
ניסיתי הכול.. מכתב.. פנים אל מול פנים.. איסי.. מה לא.. אבל זה פשוט לא מצליח.. עכשיו שבוע לא ראאיתי אותה.. נתתי לה שקט לחשוב.. וזה בכל זאת לא עכוזר לה.. ואני יודעת שזה כן יהרוס את מה שיש ביננו.. כי ככה זה.. לא יודעת למה.. חוץ מזה שהדעה שלה חשובה לי במיוחד.. אני כבר לא יודעת מה לעשות.. בעולמה היא ממש במרכז וזה לא מתאים לי.. ואני לא מתכוונת לוותר עליהה.. כי היא ממש יותר מאחותי..
אז אני עדיין אין לי מושג מה לעשות.. גם אי אפשר להיתעקש.. בכוח לגרופם לה להקשיב.ץ.. זה לא ככה..
טוב.. תודה בכול זאת שאתם נותנים עצות..
ברן
תשמעי חמודה...

גם לי יש את אותה בעיה,חברה שלי גם ככה מעופפת וזה לא שהיא לא אוהבת אותי או משהו חחח פשוט ככה זה אופי של בנאדם...או ששמעי יכול להיות שעוברת עלייה תקופה קשה והיא לא מספרת לך ,מסתירה ממך וקשה לה והיא יותר מרוכזת בעצמה,וחושבת איך לפתור את הבעיות שלה בזמן שאת "משגעת" אותה עם הבעיות שלך...
תקשיבי מאמי..שיחה אחת לא עזרה?תעשי עוד 1000 עד שהיא תביןא ת החיסרון שלה ותהפוך אותו ליתרון!!!
אבלל כאילו..אם זה ככה אז זה לא באמת חברה טובה כי חברה שמרכלת איתך מרכלת גם על אחרי וגם עליך..
חברה =עברה

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך