ים
יום שבת או יום שישי??
מוואה ענקיתתת 😛
QUOTE (תותיLOVEפרוטי @ 23/06/2005) לא ולא...
ים או בריכה?
ים
ערס או פריק
ערס
יסודי או חטיבה?!
אוהבת המוניי אתוו'ש 😊
חטיבה--כיתה ט'!!
לרקוד או לשיר?
QUOTE (תותיLOVEפרוטי @ 23/06/2005) חטיבה--כיתה ט'!!
לרקוד או לשיר?
לשיר
לצחוק או לבכות
לצחוקקקק !!! ולבכות מאושר !!!!
חיוך שלם או חצי חיוך ?
חיוך שלם!!!!!!
לשנוא או לא לסבול?
לא לסבול!
טבעת או צמיד????
טבעת
שווארמה וצ'יפס או שניצל וצ'יפס?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שניצל וצ'יפס
ארוחה חלבית או בשרית?
ארוחה בשרית
חביתה או טוסט?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
טוסט
טוסט עם עגבניה או בלי?
עם עגבניה
טוסט עם גבינה מלוחה או עם גבינה צהובה?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
צהובה
שמש ביום חורפי או עננים ביום קייצי?
שמש ביום חורפי
גשם שחם בחוץ(ויש כזה דבר 😁 ) או גשם שקר בחוץ??