ערב טוב עם גיא פינס !!! -ברור !!!!
פרוייקט Y או האקדמיה לצחוק ?
פרוייקט Y
אופנוע או מכונית?
מכונית
מכונית אדומה או כסופה?
אדומה,
חחחחחח או חיחיחיחי
מלאך
כפרה או נשמה? [אף אחד חחח]
נשמה
ס22ה או ס22וש?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ס22ה
סדריק או טיטוף?!
אוהבת המוניי אתוו'ש 😊
טיטוף
להקות בנים או להקות בנות?
בנים
בלו או ווסטליף?!
אוהבת המוניי אתוו'ש 😊
בלו
גבינות או בשר?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בלו
גבינות או בשר?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
גבינות
גבינה לבנה או גבינה צהובה!?
אוהבת המוניי אתוו'ש 😊
גבינה לבנה
קוטג' או יוגורט? חח שתיהם מגעילים..לפי דעתי..