כחול
חביתה או טוסט?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
לקום
גבינה צהובה או קוטג'?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
קוטג'
גבינה מלוחה או לבנה?
גבינה לבנה
עוגת תותים או עוגת תפוזים?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תותים !!!
לצבוע את החדר:
בצבע קרם או בצבע כתום ?
קרם
ציפורניים מרובעות או עגולות?
מרובעות..
ללכת מהר או לרוץ לאט ?
ללכת מהר
לצאת סיבוב או סיבוב עם הכלב?
סיבוב
פיצה האט או דומינוס?
האט
אוזניות קטנות הרגילות שהם מופרדות או המחוברות?
אוזניות מתפצולות (ככה קוראים לקטנות המורדות חחח)
DVD או קלטת וידיאו?