ברור של הוט !!!!!!!!!!! 😊
טלנובלה או אופרת סבון?
טלנובלה
שווארמה בפיתה או בלאפה?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
לאפה
חומס ציפס סלט או לא?!
אוהבת המוניי אתוו'ש 😊
כן .. בטח שכן !!!!
כריות - לאכול או לישון עליהם ?
גם וגם
קרונפלקס==>עם סוכר או בליי?!
אוהבת המוניי אתוו'ש 😊
עם סוכר
קורנפלקס או כריות?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
עם סוכר
בלי סוכר זה הדבר הכי מגעיל שיש יאק...
מ..השיר שלנו או טלנובלה בע"מ
טלנובלה בע"מ
טבריה או תל אביב?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נענע
קולה או קינלי?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מה זה קינלי?
בכל מקרה..קולה
פלאפון אדום או כחול?
כחול
פיצה או שניצל?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*