גופיה...
מה להגיד לאחי :
"תשתוק כבר יא מכוער" או " תסתום כבר יא קרצייה.." ?
"תשתוק כבר יא מכוער"
מה אתם אומרים..
יא מכוער או קרצייה?
קרצייה...
"איזה חום " או "אני נשפרת " ?
איזה חום
באסה או חרא?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
באסהההה
מה אתם אומרים?
כוסעמק או כושילירבק ערססססס
כוס עמק
שיט או אוייי?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אוייי,
לחם פרוס או לחם רגיל?
פרוס...
נקניקיה או המבורגר?
אבטיח
מנורה רגילה או מנורת לילה?
מנורה רגילה
עט עיפרון או עט?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
עט
מזכירה אל'טרונית או מזכירה אמיתית?
מזכירה אלקטרונית..
לצחוק או להצחיק ?
גם וגם,
לקרוא ספר או לראות סרט?