בבית טל'
בחוץ טוב אין ממש ברירה חח
עיניים כחולות או ירוקות ?
חחח מה השמחה הרבה ?
תלוי למה ? חח
סתם יום 😛
שעה :
13:00 או 17:00 ?
חח,
17:00,
לישון בבית או אצל חבר/ה?
לישון בבית
פלאפל או שווארמה?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נשר
כלב או חתול?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שניהם מתוקים!, אין מה להשוות 😁,
ציפורניים אמיתיות או בנייה/הדבקה?
ציפורניים אמיתיות
נקניקיה או שניצל?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שניצל,
שוקולד לבן או רגיל?
שוקולד רגיל
ציטוס או במבה?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חח שניהם..ביסלי..
מכנסיים או חצאית?