עדשות
< או >
אוהבת המוניי אתוו'ש 😊
גדול
פינצ'ר \בולדוג
*~ענבל~*
גולדן..(חח נראה לי היום ראיתי כזה מותק)
דיסקמן או IPOD?
אופסי טעות שלי..
ימין
דיסקמן אוIPOD?
IPOD
ראש 1 או מעריב לנוער?
דולפין
ראש 1 או מעריב לנוער?
מ.. שאלה קשה מ................................
שיהיה ראש צעיר
תפוזרת או תשבץ?
תפזורת,
לשלוח מכתב דרך דואר אלקטרוני או דרך דואר רגיל?
רגיל\:
במסנג'ר :S \ :^)
*~ענבל~*
אדום!
סופר-עמה או סופר-מן?
*~ענבל~*
סופר-מן
בובספוג או ארתור?