חח
אני יענה..
ים
שעון על הקיר או על היד?
חצאית!
נשף\סתם מסיבה?
*~ענבל~*
מסיבה,
להסתרק כשמתקלחים או אחרי שמתקלחים?
אחרי...ברורררררררררררררררררררר
שחור\לבן?!@
*~ענבל~*
לבן
לשים פלאפון
כיס או תיק?
כיס
בפלא:
אורנג' או סלקום?
אסקייפ
עכבר אופטי או הרגיל?
רגייל..
מחשב מסך שטוח או רגילל?!
אוהבת המוניי אתוו'ש 😊
שטוח..
משקפים עגולות או מרובעות ?
עגולות
LOVE או לאב?!
אוהבת המוניי אתוו'ש 😊
love
ובאותה נושא חחח..
מה יותר יפה להגיד :
I LOVE U או אני אוהב/ת אותך...
טנקס או תודה?!
אוהבת המוניי אתוו'ש 😊