ביצים וקמח...
(השנה קיבלתי רק קמח.. 4 שקיות!! ובן כמה אתה בכלל?)
עוגההה..
(אני בן 15 עוד איזה חודש.. 😊 בת כמה את?)
מתוק וטעים
[רק בן 15 עוד מעט?חח]
בפרצוףףףףף
(16+ , לא בשבילך מותק.. ואתה נשמע גדולל)
ביל גייטס..
(ויקי? ככה קוראים לך?..בכל אופן..למה שאלת את זה..?
וטל..מה הקשר לא בשבילי רק שאלתי 😊 ולמה נשמע גדול?)
חכםםםםם
סתם שאלתי...
למרות שאני יותר גדולהה=]]]]]]]]]]]]
איינשטיין..
(כמה יותר גדולה?..חח)
טחוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן (הייתי חייבת להגיב על ביל גייטס... סורי.. אבל בטח גם איינשטיין היה)
השיר מי אוהב אותך יותר ממני