נשכור לנו חדר בדרום ת"א ונחייה כמו גדולים
חחחחח
רק שאני ישכור לי חדר.. יותר נכון דירה...
אדמה
(JustTalush אסוציאציה זה קצר נשמה...)
בעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע
(חחח התכוונתי מהביצפר אבל מגניב לאיזה כיוון זה הולך.. חחח כמו שיחה של בלונדיניות)
קיא
יומולדת
(הפעמיים היחידות שהקאתי היו שנה שעברה ביומולדת שלי 😢
ובבת מצווה של אחותי..לפני איזה 8 שנים..חחח..)