מאמיייייייייי במילה אחת מ=ה=מ=ם
איזה כישרון..פשששששש מושלם אהבתי רצח אתה מכתב שלך...וחבל שאין לך אומץ לתת לו את זה כי רואים פה השקעה..
חח ורגע יש לי שאלה" הוא יודע שאת אוהבת אותו או שהוא בכלל לא מודע לזה?
אוהבתתתת מיכללי 😉
אמ.. נכון באמת חבל שאין לי אומצ לתת לו אותו
מאמי אני ממש שמחה שאהבת את המכתב רק חבל שהוא אמיתי.
וכן הוא יודע שאני אוהבת אותו
קראתי את המכתב וזה כאילו כתבת את זה עליי אשכרה כל מילה....אני כבר שנה וקצת אוהבת את חבר שלי לשעבר מאז שנפרדנו אני לא מפסיקה לחשוב עליו כל יום במשך השנה הזאת וקצת אני חושבת עליו לא היה יום שלא חשבתי עליו זה הכי כואב לי בעולם ועכשיו אני יודעת שיש לו מישהי אחרת וזה עוד יותר כואב אני יודעת שהוא אוהב אותה....אני כתבתי לו מכתב ושלחתי לו נכון שזה לא עזר בכלום אבל עדיין אולי תחשבי על לשלוח לו את זה או לכתוב משהו דומה
אם בא לך לדבר אני פה......
ובאמת את כותבת מדהים
עצוב מידי..
שנינוש עדיך שתביאי לו תמכתב..
כי זה ב'מת ייצא לך מהלב...ככה אני חושבת...!!!
שנינוש את כותבת מדהים!
מקווה שתתגברי עליו כמה שיותר מהר ותמצאי
אהבה חדשה וטובה יותר!
תמשיכי לכתוב מאמי...מקווה שרק דברים טובים 😊
אוהבת המון
-יפיתוש-
ואי מכתב ממש יפה ומרגש
חבל שאת לא מביאה לו את זה..
תחשבי על זה..