פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי מכתב לאחד שאת ליבי שבר...

מכתב לאחד שאת ליבי שבר

✍️ שנשןשנשן 📅 27/05/2005 19:23 👁️ 446 צפיות 💬 20 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 2
אוקיי אז זה 1 המכתבים שכתבתי לילד שאני אוהבת
כמו שאתם מתארים לעצמכםם הוא בחיים לא קיבלת אותו
וגם לא יקבלל
בבקשה תגיבו כי זה ממש חשוב לייי



אמ… קשה לי קצת לכתוב לך אבל אני מרגישה שזהו שהגיע הזמן שתדע באמת הכל מההתחלה עד הסוף..
אוקי אז אני יתחיל בזה שאני אוהבת אותך, אוהבת באמת אני רוצה שתדע שכל מה שאמרתי לך הוא אמיתי בשום דבר לא שיקרתי.
שלא תחשוב שזה קל ככה לכתוב לך זה קשה לי , אפילו מאוד אני נזכרת בהכל ושוב בוכה אולי זה נשמע לך מוגזם מידי אבל זאת האמת אני בוכה, ותאמין לי לא בפעם הראשונה אהבה הזאת שאני מרגישה אלייך כבר לא יפה כמו בשנה שעברה אולי אתה לא יודע אבל תאמין לי שהיא הייתה יפה
עכשיו אהבה הזאת כואבת ותאמין לי שאני סובלת.
אבל אני לא מאשימה אותך בכלל לא רק אני אשמה שנסחפתי אם אהבה הזאת שהמשכתי לאהוב למרות שידעתי שאני יסבול בהתחלה עוד יכולתי לעצור את זה אבל עכשיו לא כמה שאני סובלת ובוכה אני ממשיכה לאהוב ואפילו יותר ויותר.
נכון מוזר??? למה לי להמשיך לאהוב עם אני סובלת?? מי ייצא לי מזה בסוף אה??? כלום!!!! רק אכזבה וכאב.
אני יודעת שאותך זה לא ממש מעניין ושעכשיו תרוץ ותראה לחברים שלך את המכתב אבל אתה יודע מה??? גם זה כבר לא איכפת לי אני חייבת שתדע כל מה שאני מרגישה כי אני כבר לא יכולה יותר ואין שום דבר שיכאיב לי יותר ממה שעכשיו כואב לי.
כל כך רציתי להיות איתך להעניק לך את האהבה שבלבי במתנה ותאמין לי שהיא עצומה אבל עכשיו היא סגורה ומחכה רק לך.
שנה שעברה הייתי עוד סתם ילדה קטנה, כמה שזה נשמע דפוק בטח אתה חושב לעצמך כמה אני כבר יכולה להתבגר מקצת יותר מחצי שנה?? אבל תאמין לי שהתבגרתי והמון אני כבר לא אותה ילדה שהיתי אז חשבתי שהחיים מושלמים אך אהבה שלי אלייך גרמה לי לראות את העולם בצורה אחרת, עכשיו אני סובלת והרבה אבל יש אנשים בעולם
שאין להם מה לאכול יש אנשים שאין להם איפה לגור ואני בטוחה שלהם כואב יותר מאשר לי.
אבל כל מה שאיכפת לי זה שאני לא איתך אולי זה נשמע קצת דפוק אבל בשנה וחצי האלה (יותר) הפכת להיות הבנאדם היחידי שאני חושבת עליו כל היום, כל הזמן רק מדברת וחושבת זה קצת מוגזם נכון??? גם אני חושבת ככה אבל אני פשוט לא מצליחה להוציא אותך מהראש שלי אין כמה שאני אומרת שאני אשכח אותך שאני אשתדל כמה שפחות להסתכל ולדבר עלייך אני פשוט לא מצליחה אחרי שנייה שאני נתקלת במבט שלך אני שוכחת מכל מה שאמרתי.
לפעמים אני מסתכלת מהצד ורואה אותך מחייך אם רק היית יודע איך החיוך שלך עושה אותי שמחה גם עם אני יהיה הכי עצובה בעולם אני פשוט יראה אותך מחייך וחיוך יעלה על פניי.
אה ועכשיו שאני נזכרת חברים שלך כל כך רצו לדעת עם השיר שראית היה בשבילך
אז כן זה בשבילך אבל אפילו לרגע לא התכוונתי להביא לך אותו הדבר היחיד שהיה קשור אלייך זה שכאשר כתבתי אותו חשבתי עליך.. אני מתארת לעצמי שברגע שקראת אותו צחקת יחד עם חברים שלך אבל עכשיו אני מבינה שזה לא כל כך גרוע ואם צחקת אז אתה פשוט לא מבין את המילה אהבה.
בשיר הזה שקראת היה כתוב את כל מה שאני מרגישה אולי זה מצחיק אבל זה לא אשמתי שככה אני מרגישה
אז זהו נראה לי שאמרתי כל מה שאני מרגישה
אז בפעם האחרונה ובאמת אחרונה אני אוהבת אותך ובסך הכל זה מה שרציתי שתדע.



אנשים תגיבווו
כבר הכנסתי את זה בפורום של הסיפורים
אבל נראה לי שזה הפורום המתאים לזה...
מאמי זה מהמם ורואים שזה יוצא מהלב
אני מקווה שבאמת תתני או נתת לו את
המכתב כדי שתיהיה לך הרגשה יותר טובה
ריגשת אותי יפתי מתה עלייך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 27/05/2005) מאמי זה מהמם ורואים שזה יוצא מהלב
אני מקווה שבאמת תתני או נתת לו את
המכתב כדי שתיהיה לך הרגשה יותר טובה
ריגשת אותי יפתי מתה עלייך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמי שמחה שאהבתת
ולא אני לא ייתן לו את המכתב הזה
כי אני לא מסוגלתתת
שנינוש איזה עצוב זה
רואים שזה בא מהלב עם הרבה כאב
אני מקווה שתשכחי אותו מהר ותעברי הלאה...
את כותבת ממש יפה
ואני מקווה שתמשיכי לכתוב רק דבר שמחים ולא עצובים.
אוהבת
QUOTE (שלך_תמיד @ 27/05/2005) שנינוש איזה עצוב זה
רואים שזה בא מהלב עם הרבה כאב
אני מקווה שתשכחי אותו מהר ותעברי הלאה...
את כותבת ממש יפה
ואני מקווה שתמשיכי לכתוב רק דבר שמחים ולא עצובים.
אוהבת
תודה בובה....
שמחה שאהבת..
אנשיםםם פליזושששש תגיבו זה מממשששש חשוב לי
QUOTE תודה בובה....
אין על מה נשמתי
מואההההה
נווורא יפפה..=]
תתמשכייי לכתובבבב.. 😛
שירוניייייייייייייייייייי 😛
QUOTE (שיאנה14 @ 27/05/2005) נווורא יפפה..=]
תתמשכייי לכתובבבב.. 😛
שירוניייייייייייייייייייי 😛
תודה שמחה שאהבת
מכתב עצוב,
מקווה שתשכחי אותו כמה שיותר מהר...
כי לפי מה שכתבת במכתב הוא בכלל לא שווה ת'אהבה שלך,
את ילדה מדהימה!,
ובקלות יכולה למצוא לעצמך מישהו שיואהב אותך כמו שאת רוצה ואפילו יותר מזה!,
שיהיה בהצלחה נישמתי
QUOTE (ילדונות_17 @ 27/05/2005) מכתב עצוב,
מקווה שתשכחי אותו כמה שיותר מהר...
כי לפי מה שכתבת במכתב הוא בכלל לא שווה ת'אהבה שלך,
את ילדה מדהימה!,
ובקלות יכולה למצוא לעצמך מישהו שיואהב אותך כמו שאת רוצה ואפילו יותר מזה!,
שיהיה בהצלחה נישמתי
מאמי שלי ממש תודהה
אני שמחה שאהבת...
ועם הוא שווה או לא אין לי מושג כבר
אבל במשו אחד אני בטוחה
שאני אוהבת אותו
וזה לא יהיה קל לשכוח...
ושוב תודההה
זה באמת לא קל לשכוח...
אבל תראי שעם הזמן ובלי שתשימי לב לזה בכלל,
תשכחי אותו...
אל תחשבי עליו הרבה,
תצאי עם חברות למסיבות ומועדונים,
ותנסי להיות כמה שפחות לבד,
אין בעד מה יפתי 😉
QUOTE (ילדונות_17 @ 27/05/2005) זה באמת לא קל לשכוח...
אבל תראי שעם הזמן ובלי שתשימי לב לזה בכלל,
תשכחי אותו...
אל תחשבי עליו הרבה,
תצאי עם חברות למסיבות ומועדונים,
ותנסי להיות כמה שפחות לבד,
אין בעד מה יפתי 😉
זה עוצר בעדי אני לא רוצה להכיר אחריםםם
שנינוששש זה מכתב ממש יפהההה ורואים שיצא מהלבב..סליחה שלקח לי זמן להגיב אבל
רק עכשיו ראיתי..נראה לי .חחחח ממממממ מקווה שמתישהו זה יעבור לך אני מחכה שיבוא היום
ותגידי לי אני יותר לא אוהבת אותו חחחחחחח
תמשיכי לכתובב נשמה מואאהההה
QUOTE (נער_אהבה @ 03/06/2005) שנינוששש זה מכתב ממש יפהההה ורואים שיצא מהלבב..סליחה שלקח לי זמן להגיב אבל
רק עכשיו ראיתי..נראה לי .חחחח ממממממ מקווה שמתישהו זה יעבור לך אני מחכה שיבוא היום
ותגידי לי אני יותר לא אוהבת אותו חחחחחחח
תמשיכי לכתובב נשמה מואאהההה
חחח... שי איזה מאמי..
וגם אני מחכה ליום שאני יגיד את זה...
אל תדאגג ישר אני אומרת לך........
ממוואאההההה

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך