אך לדעת אם מאוהבים במישהו?
תודה מראש.
כשאתה מאוהב במישהי
אתה מוכן לתת הכל בשבילה
אתה מוכן לוותר על כל מיני דברים , שבשביל אחרים לא היית מוותר
אתה מוכן לנסות להתאים את האופי שלך אליה כדי שתירצה אותך יותר
אתה לא יכול להפסיק לחשוב עליה
אתה כל הזמן רוצה לדבר איתה
אתה כל הזמן מדבר עליה!
אם היא שולחת הודעה אתה רץ לראות מה ההודעה והלב שלך פועם מהר יותר מסוס דוהר
כשאתה רואה אותה עולה לך חיוך על הפרצוף
כשהיא מדברת איתך פנים מול פנים
אתה הולך להתעלף
כשאתה רב איתה , אתה כ"כ כועס על עצמך , וכ"כ רוצה להחזיר את הזמן לאחור כדי לא לריב
כשהיא לא מדברת איתך כמה ימים , אתה משתגע , על סף התמוטטות עצבים
היא מרכז החיים שלך...
החלום שלך זה להיות איתה לנצח
כל משאלה שלך זה שתיהיו ביחד , שתיהיו מאושרים.
אני חושבת שזהו , למרות שאני בטוחה שיש יותר..אבל לא עולה לי עכשיו...
-לולי
QUOTE כשאתה מאוהב במישהי
אתה מוכן לתת הכל בשבילה
אתה מוכן לוותר על כל מיני דברים , שבשביל אחרים לא היית מוותר
אתה מוכן לנסות להתאים את האופי שלך אליה כדי שתירצה אותך יותר
אתה לא יכול להפסיק לחשוב עליה
אתה כל הזמן רוצה לדבר איתה
אתה כל הזמן מדבר עליה!
אם היא שולחת הודעה אתה רץ לראות מה ההודעה והלב שלך פועם מהר יותר מסוס דוהר
כשאתה רואה אותה עולה לך חיוך על הפרצוף
כשהיא מדברת איתך פנים מול פנים
אתה הולך להתעלף
כשאתה רב איתה , אתה כ"כ כועס על עצמך , וכ"כ רוצה להחזיר את הזמן לאחור כדי לא לריב
כשהיא לא מדברת איתך כמה ימים , אתה משתגע , על סף התמוטטות עצבים
היא מרכז החיים שלך...
החלום שלך זה להיות איתה לנצח
כל משאלה שלך זה שתיהיו ביחד , שתיהיו מאושרים
גם אם כל זה מתקיים אתה יכול להיות רק נדלקתה
לכן רק אתה בעצמך יכול להבין מאוהב אתה או לא
אי אפשר להגדיר אהבה,
כשתרגישי שאת מאוהבת במישהו,
את כבר תביני את זה לבד...
אם את חושבת על בן אדם כל הזמן
אם את לא רואה חסרונות שבו את אוהבת אותו
ממ......
אם את
יודעת עליו כמעט הכל- או שמנסה לברר הכל..
חושבת עליו כל היום..
עצובה כשאת לא רואה אותו..
כותבת את השם שלו במחברת\שולחן בלי לשים לב..
מתקשרת אליו, שומעת את הקול שלו ומנתקת..
מסמיקה כשהוא מדבר איתך..
בוכה כשאתם רבים..
נלחצת כשהוא מתקרב..
קופצת כששומעת את השם שלו..
מנסה להתחבר לחברים שלו..
מנסה להתחבר לידידות שלו..
מנסה להתחבר אליו..
מפנטזת עליו..
מדמיינת אתכם מתנשקים..
חולמת עליו לפעמים..
מתארת לעצמך איך תתנהל השיחה הבאה בניכם..
צועקת ומפגינה נוכחות כשאת ליידו..
שומעת שיר וחושבת עליו..
אז לדעתי את מאוהבתת בובה
שיהיה בהצלחה😊
אוריאנוששששששש
מתןן?!
כתבתי בטעות ללשון בחורה,
לאא על משוו
חחח
פשוט יש כאן יותר בנות וזה מבלבל..
אז תהפוך את מה שכתבתי לזכר 😊
זה אותן ההרגשות 😊
אוריאנוששששש
QUOTE (son_of_rain @ 27/05/2005) QUOTE כשאתה מאוהב במישהי
אתה מוכן לתת הכל בשבילה
אתה מוכן לוותר על כל מיני דברים , שבשביל אחרים לא היית מוותר
אתה מוכן לנסות להתאים את האופי שלך אליה כדי שתירצה אותך יותר
אתה לא יכול להפסיק לחשוב עליה
אתה כל הזמן רוצה לדבר איתה
אתה כל הזמן מדבר עליה!
אם היא שולחת הודעה אתה רץ לראות מה ההודעה והלב שלך פועם מהר יותר מסוס דוהר
כשאתה רואה אותה עולה לך חיוך על הפרצוף
כשהיא מדברת איתך פנים מול פנים
אתה הולך להתעלף
כשאתה רב איתה , אתה כ"כ כועס על עצמך , וכ"כ רוצה להחזיר את הזמן לאחור כדי לא לריב
כשהיא לא מדברת איתך כמה ימים , אתה משתגע , על סף התמוטטות עצבים
היא מרכז החיים שלך...
החלום שלך זה להיות איתה לנצח
כל משאלה שלך זה שתיהיו ביחד , שתיהיו מאושרים
גם אם כל זה מתקיים אתה יכול להיות רק נדלקתה
לכן רק אתה בעצמך יכול להבין מאוהב אתה או לא
😊
QUOTE (P_Loli @ 27/05/2005) כשאתה מאוהב במישהי
אתה מוכן לתת הכל בשבילה
אתה מוכן לוותר על כל מיני דברים , שבשביל אחרים לא היית מוותר
אתה מוכן לנסות להתאים את האופי שלך אליה כדי שתירצה אותך יותר
אתה לא יכול להפסיק לחשוב עליה
אתה כל הזמן רוצה לדבר איתה
אתה כל הזמן מדבר עליה!
אם היא שולחת הודעה אתה רץ לראות מה ההודעה והלב שלך פועם מהר יותר מסוס דוהר
כשאתה רואה אותה עולה לך חיוך על הפרצוף
כשהיא מדברת איתך פנים מול פנים
אתה הולך להתעלף
כשאתה רב איתה , אתה כ"כ כועס על עצמך , וכ"כ רוצה להחזיר את הזמן לאחור כדי לא לריב
כשהיא לא מדברת איתך כמה ימים , אתה משתגע , על סף התמוטטות עצבים
היא מרכז החיים שלך...
החלום שלך זה להיות איתה לנצח
כל משאלה שלך זה שתיהיו ביחד , שתיהיו מאושרים.
אני חושבת שזהו , למרות שאני בטוחה שיש יותר..אבל לא עולה לי עכשיו...
-לולי
חחח כמה שזה נכוןןןןןןןןןןן חחחחחחחח
QUOTE (טלוש_בלוש @ 25/06/2005) QUOTE (P_Loli @ 27/05/2005) כשאתה מאוהב במישהי
אתה מוכן לתת הכל בשבילה
אתה מוכן לוותר על כל מיני דברים , שבשביל אחרים לא היית מוותר
אתה מוכן לנסות להתאים את האופי שלך אליה כדי שתירצה אותך יותר
אתה לא יכול להפסיק לחשוב עליה
אתה כל הזמן רוצה לדבר איתה
אתה כל הזמן מדבר עליה!
אם היא שולחת הודעה אתה רץ לראות מה ההודעה והלב שלך פועם מהר יותר מסוס דוהר
כשאתה רואה אותה עולה לך חיוך על הפרצוף
כשהיא מדברת איתך פנים מול פנים
אתה הולך להתעלף
כשאתה רב איתה , אתה כ"כ כועס על עצמך , וכ"כ רוצה להחזיר את הזמן לאחור כדי לא לריב
כשהיא לא מדברת איתך כמה ימים , אתה משתגע , על סף התמוטטות עצבים
היא מרכז החיים שלך...
החלום שלך זה להיות איתה לנצח
כל משאלה שלך זה שתיהיו ביחד , שתיהיו מאושרים.
אני חושבת שזהו , למרות שאני בטוחה שיש יותר..אבל לא עולה לי עכשיו...
-לולי
חחח כמה שזה נכוןןןןןןןןןןן חחחחחחחח
בדיוק! 😁
וגם תוסיף שאתה רועד שאתה איתה ..
צוחק מהבדיחות שלה..
לוקח לך חצי שעה לישון בגלל שאתה חושב עליה..
מתגעגע אליההה..
אם תתאהב תרגיש בזה בטוח! 🙄
אוהבת יניון😊
היי...
אה... אני לא חושבת שאחרים יכולים להגיד לך... אני יודעת ..כמה שזה קשה..
שאתה לא יודע מה אתה באמת מרגיש... ושאף אחד לא יכול להגדיר לך באמת מה זה...
כמה שזה נשמע קיצ'י.... שאתה תהיה איתה..אני חושבת שאתה פשוט תדע.. - תתרגש, תחשוב עליה,תילחץ אולי לידה...
לכל אחד יש את הדרך שלו...
אני מקווה שתצליח להבין!...
אתה מרגיש בטח פרפרים בבטן שאתה ליידה
רועד
הלב פועם חזק
וכל השאר ממה שכתבו פה..
הא וגם מזיעים! ויותר חם וכזה מרגישים שלא יכולים לנשום רק אחרי שהוא זז (שיוב זז שזה אני מאוהבת בו) אז אני יכולה לנשום...