QUOTE אם את
יודעת עליו כמעט הכל- או שמנסה לברר הכל..
חושבת עליו כל היום..
עצובה כשאת לא רואה אותו..
כותבת את השם שלו במחברת\שולחן בלי לשים לב..
מתקשרת אליו, שומעת את הקול שלו ומנתקת..
מסמיקה כשהוא מדבר איתך..
בוכה כשאתם רבים..
נלחצת כשהוא מתקרב..
קופצת כששומעת את השם שלו..
מנסה להתחבר לחברים שלו..
מנסה להתחבר לידידות שלו..
מנסה להתחבר אליו..
מפנטזת עליו..
מדמיינת אתכם מתנשקים..
חולמת עליו לפעמים..
מתארת לעצמך איך תתנהל השיחה הבאה בניכם..
צועקת ומפגינה נוכחות כשאת ליידו..
שומעת שיר וחושבת עליו..
נכון!!!
=]=]=]
QUOTE (son_of_rain @ 27/05/2005) QUOTE כשאתה מאוהב במישהי
אתה מוכן לתת הכל בשבילה
אתה מוכן לוותר על כל מיני דברים , שבשביל אחרים לא היית מוותר
אתה מוכן לנסות להתאים את האופי שלך אליה כדי שתירצה אותך יותר
אתה לא יכול להפסיק לחשוב עליה
אתה כל הזמן רוצה לדבר איתה
אתה כל הזמן מדבר עליה!
אם היא שולחת הודעה אתה רץ לראות מה ההודעה והלב שלך פועם מהר יותר מסוס דוהר
כשאתה רואה אותה עולה לך חיוך על הפרצוף
כשהיא מדברת איתך פנים מול פנים
אתה הולך להתעלף
כשאתה רב איתה , אתה כ"כ כועס על עצמך , וכ"כ רוצה להחזיר את הזמן לאחור כדי לא לריב
כשהיא לא מדברת איתך כמה ימים , אתה משתגע , על סף התמוטטות עצבים
היא מרכז החיים שלך...
החלום שלך זה להיות איתה לנצח
כל משאלה שלך זה שתיהיו ביחד , שתיהיו מאושרים
גם אם כל זה מתקיים אתה יכול להיות רק נדלקתה
לכן רק אתה בעצמך יכול להבין מאוהב אתה או לא
נכון!