QUOTE (ילדונות_17 @ 25/05/2005) מצדי אני אטוס עכשיו עד רוסיה!!
דידושש אני באה איתך 😢
יש לי קצת כסף,
עבדתי כל החופש הגדול,
ושמרתי ת'כסף 😢
QUOTE מצדי אני אטוס עכשיו עד רוסיה!!
את צריכה לא רק לטוס לשם
אלה גם שאהייו לך שם קשרים
כי הוא דיי ידוע שם
היא מספרת כשהייתי דיי קטן בארך בגיל 4 אז הייה לי איזושהם בעיות באוזניים ואף אחד לא ידע למה הם קורות עד שיום אחד הקשפרובסקי הזה לא עשה סיאנס רפואה בטלוויזייה וזה עזר 😊
חבל שאין לי שם אף אחד/ת ובטח של קשרים :/
QUOTE חבל שאין לי שם אף אחד/ת ובטח של קשרים :/
אבל האמת אין שום דבר מיוחד בשיטות שלו ,הבן אדם יכול להבין או לעשות את זה לבד אם יתאמץ מספיק 😊
אני בקשר איתו רק דרך האינטרנט ואולי טלפון... אנחנו גרים רחוק מידי
הקטע שאני יודעת מה הוא מרגיש... זה לא שהמצב שלי כזה מזהיר... אבל זה שונה אצלו
ואין כבר נגמרו לי המילים
QUOTE (son_of_rain @ 25/05/2005) QUOTE מצדי אני אטוס עכשיו עד רוסיה!!
את צריכה לא רק לטוס לשם
אלה גם שאהייו לך שם קשרים
כי הוא דיי ידוע שם
היא מספרת כשהייתי דיי קטן בארך בגיל 4 אז הייה לי איזושהם בעיות באוזניים ואף אחד לא ידע למה הם קורות עד שיום אחד הקשפרובסקי הזה לא עשה סיאנס רפואה בטלוויזייה וזה עזר 😊
אחי היה לי בדיוק אותו סיפור אתה נגנב!! הורים שלי שמו אותי מול הטלוויזיה ואמרו לי להסתכל עליו והייתי בן שנתיים נראה לי ... זה מדהים! והיית לי מחלה קרוב למוות ואיך שראיתי את זה הכל השתנה! =] בנזונה הוא
QUOTE אחי היה לי בדיוק אותו סיפור אתה נגנב!! הורים שלי שמו אותי מול הטלוויזיה ואמרו לי להסתכל עליו והייתי בן שנתיים נראה לי ... זה מדהים! והיית לי מחלה קרוב למוות ואיך שראיתי את זה הכל השתנה! =] בנזונה הוא
למה בנזונה?😊
בן אדם נחמד
טוב לא תמיד 😁
הנה סיפור ששמעתי עליו לא מזמן כשהייתי באורחים אצל בת דודה שלי
האמת אני לא זוכר מה שמו של בן אדם אבל בקיצור הייה לו אישה,שאכלה דיי הרבה והייתה דיי שמנה,והמליצו לו על הקשפירובסקי הזה שהוא יכול לשכנע אותה לא לאכול הרבה.
הוא עשה הכל כדי להגיע אליו,אפילו הצטרך לעשות קשר עם מישהוא מחברי דומה(כמו כנסת בישראל)
טוב בסופו של דבר אישה שלו מגיע לקשפירובסקי הזה,רואה אותו אוכל סנדויץ' ולא ממש שם לב עלייה,ופתאם הוא זורק עלייה את הסנדויץ' שלו 😊 ומתחיל לצעוק "יא פרה שמנה,כמה את אוכלת,עוד מעט לא תוכלי ללבוש שום שמלה,יא מכוערת אחת" ,נו כמובן אישה בבכי ובהלם יצא מהחדר והלכה הביתה.
אחרי יום הבעל שלה מתקשר,לחבר שלו ואומר "את מי המלצתה לי ,איזה דפוק שזורק סנדויצ'ים על אנשים?"
עובר שלוש שבועות הוא עוד פעם מתקשר לחבר ואומר "תודה רבה,לך זה עזר" 😊
פשוט להיות איתם.. לתמוך בהם ולנסות לעזור כמה שאפשר..
לרגש אותם בעזרת דברים קטנים, כמו משהו טעים, סרט טוב.. חיבוק אוהב
וזה מספיק..
בהצלחה..
מורן 😉
להסתכל על דברים גם טובים ולא תמיד לחשוב שלילי
שהם הורסים את עצמם עם המחשבות האלה
שצריך להיות חזקים לעמוד ולא ליפול
דברים כאלה מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ניסיתי את כל זה... שום דבר לא עוזר
אין לי כבר מה להגיד
ולהיות איתו אני לא יכולה כי אנחנו גרים רחוק
אז תעזבי אותו לבינתיים
יש דברים שבן אדם צריך להבין וללמוד בעצמו
QUOTE (son_of_rain @ 26/05/2005) אז תעזבי אותו לבינתיים
יש דברים שבן אדם צריך להבין וללמוד בעצמו
מסכימה.. =/