תגידו... מה אומרים לאנשים שנראה כאילו הכל תופס אותם ולא עוזב?...
איך נותנים להם הרגשה טובה? כי להגיד אני כאן בשבילך ויהיה בסדר וזה רק תקופה וכו'... לא עוזר
זה בדיוק מה שאני צריכה לדעת עכשיו...
גמאני... אתם לא מתארים לעצמכם כמה.. 😢
הסיפור שלי קצת שונה... אבל עצות לא יזיקו
אני צריכה חיבוק גדול עכשיו.. לרגע הזה...לבינתיים 😢
נראה לי כאן הכל תלוי במצב,
למה הוא מדוכא
איך אתה יודע שזה הוא? חחחח
QUOTE (בת-אלושקה @ 25/05/2005) אני צריכה חיבוק גדול עכשיו.. לרגע הזה...לבינתיים 😢
יפה שליייייי קבלי חיבוק ענקיייייייייי ענקיייייייייייי ענקייייייייייייי ממניייייייייייי!!!!!!!,
אחות תאומה מושלמת שלייייייייי!!
לא שמעת על יכולות האל-טבעיות שלי ?😁
האמת הוא- כאן התכוונתי לבן אדם כי בן אדם זה הוא לא?😊
QUOTE (ילדונות_17 @ 25/05/2005) QUOTE (בת-אלושקה @ 25/05/2005) אני צריכה חיבוק גדול עכשיו.. לרגע הזה...לבינתיים 😢
יפה שליייייי קבלי חיבוק ענקיייייייייי ענקיייייייייייי ענקייייייייייייי ממניייייייייייי!!!!!!!,
אחות תאומה מושלמת שלייייייייי!!
טנקס דידוש אוהבת'ך 😢
ו-_NoAnGeL_ אולי פשוט תשבי ותקשיבי לו וזה יעזור או לפחות קצת ישפר ת'מצב...
ואולי גם איזה חיבוק עידוד יעזור פה... 😢
QUOTE (בת-אלושקה @ 25/05/2005) QUOTE (ילדונות_17 @ 25/05/2005) QUOTE (בת-אלושקה @ 25/05/2005) אני צריכה חיבוק גדול עכשיו.. לרגע הזה...לבינתיים 😢
יפה שליייייי קבלי חיבוק ענקיייייייייי ענקיייייייייייי ענקייייייייייייי ממניייייייייייי!!!!!!!,
אחות תאומה מושלמת שלייייייייי!!
טנקס דידוש אוהבת'ך 😢
אין בעד מה נישמתיייייי!,
שרופה עלייך יפיופה צ'לי!!
חחח זה משהו שאני לא רוצה לכתוב פה...
אני אספר לך באייסי כבר...
אין איזה דרך קסם כזאת?... שהכל יהיה בסדר? כי ממש כבר אין לי מה להגיד לו וזה מרגיש רע
QUOTE (_NoAnGeL_ @ 25/05/2005) אין איזה דרך קסם כזאת?... שהכל יהיה בסדר? כי ממש כבר אין לי מה להגיד לו וזה מרגיש רע
לא לפי מה שאני יודעת..
אם תמצאי אותה.. תספרי לי אליה..=/
QUOTE אני אספר לך באייסי כבר..
שנייה אני אכנס
QUOTE אין איזה דרך קסם כזאת?... שהכל יהיה בסדר? כי ממש כבר אין לי מה להגיד לו וזה מרגיש רע
יש ברוסייה כזה רופא קשפירובסקי הוא יכול אבל זה ממש קשה להשיג אותו 😊
מצדי אני אטוס עכשיו עד רוסיה!!