יאא איזה עצובבב...
מרגשששש...
וזה נורא יפפההההה..
תמשיכי לכתוב לנו.. 😛
נוראא יפהה תמשכיי לכתובבב 😁 !
שירונייייי 😛
תודה רבה על כל התגובותתתתתתתת
אני שמחה שרישתי אבל פשוט רשמתי מהלב..
חולה עליכם ..
מורן: 😉
יאאאאאאאאאא זה כזה עצוב ונכון זה מה שקרה לי אבל התגברתי למזלי ויש לי עכשיו חבר למרות שפה ושם עוד אני חושבת עליו ובלב אני יודעת שעדיין יש לי פינה אליו ואני עוד אוהבת אותו למרות מה שהוא עשה....... תמשיכי לכתוב מתוקהה
אוהבתתתתתתתת מוצ'וווו
@~שרונו'ש~@
ייייאאאאאאאאאאא מאמיייי איזה מהמםםם
איזה כישרוןן יש לךך
אהבתיי..
גמלי זה קרה לצערי..ועדיין לא התגברתי עליו..לצערי..חח
ממש יפה מאמי..תמשיכי לכתובב
מוואהההההה
תודה רבה על כל התגובות.. אני שמחה שחלק חוו איתי
וחלקו איתי רגשות דרך השיר..
אוהבת המון מורן!
מורני ...
יווא איזה מושלם מאמיי זה כזה
יפה....
יוא איזה כישרון...
זה לא קרה נכון?!
מאמיי אני חולה עלייך ...
מושלמת שלי ...
חחח אוהבת אותך פול....
שירן 🙄
וואי את כותבת יפהה
מזל שזה עדיין לא קרה לי טפו טפו טפו 555
מהממםם
ועצוב 😢
יש לך כישרון נדירר
ומקווה שזה לא עלייךך!!
מתה עליךך בובה שליי.
בתאלוששששש 😊
-=-2תאל!ש-=----->תודה רבה על התגובה שמחה שאהבת..!!
SeXy_BaRbIe------->שמחה שאהבת.. !
17shiran17-------->תודה מאמי גם אני אוהבת אותך המון המון
חחחח ממש מושלמת!
אוהבת המון המון~
מורן! 😉
אהבתי! זה פשוט יפה@
תמשיכי לכתוב
such a BABE---------> שמחה שאהבת בובה!!
אוהבת המון המון.. מורן!