היינו אוהבים הינו מאושרים
היו לנו חלומות משותפים
לצד כל הרגעים היפים
ידענו גם ימים קשים
אך תמיד ידענו שזאת אהבה
ולא עוד אשליה ללא תקווה
לבסוף הרסת הכול כשרצית אחרת
אותך עדין אוהבת ומכל - גם כשדרכנו כעת נפרדות
יום יבוא ותבין את הטעות
יגיע יום ותיתחרט על השטות
היא לא תאהב אותך כמו שאני
והיא תשבור את ליבך כמו שעשית לי
מאחלת לך את כול האושר שבעולם מי יתן ותמצא את הטובה מכולם
רק בקשה אחרונה - שמור על ליבך מאכזבה
כי כעת בגלל אני יודעת מה הצרה כאשר עזבת אותי ............... לטובתה
נישבר ליבי חתיכה אחרי חתיכה
מהמםם מאמי..!!
תמשיכיי לכתוב לנו.!
סתיוו'ששששש
אהבתי רצח!!!!
כול מילה גם נכונה..לפחות ברוב המקרים!!
אוהפת:
שוגה-סיוון
ואאאי זה יפפפפפפפפפפפפפפפפפפפה..
ויש בזה משהו על זה שזה נכוןן
מורניייי אמאא איזה מרגשש אלוהיםם
תמשיכי לכתוב תמיד
כי יש לך כישרון ענקי
ריגשת אותי בטירוףף
אני מקווה שזה לא עלייך
אבל אם כן אז תהיי חזקה מתוקה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
זה מדהים נישמתי!!!!,
אהבתי ביותר!! 😁
מהמם, פשוט מהמם!!!
מסכימה עם נאפי, יש לך כישון יוצא מהכלל...ולא טוב לעזוב אותו ככה.
תמשיך לכתוב מאמי.
אוהבת אילנושקה
אהבתיייי
בל עין הרע זה לא קרה ולא יקרה גם!
בלי עין הרע
טפו טפו טפו!!!
*~ענבל~*
זה פשוט יפה!!
זה גרם לי לבכות..
תודה לכולן מהממות..
נאפי, הודיה, מור..כל מי שהגיב ממש ממש תודה רבה..
ואני אמשיל לכתוב אוהבת אותכן!
אוהבת המון
מורן 😉
וואי מהמםם
מאמי תמשיכי לכתובב
מוואה ענקיתתת 😛
איזה מרגש זה!!!
את כל כותבת מזה יפה מאמי!
צמשיכי לכתוב לפרסם לנו! 😛
יאא איזה יאפההההההההההההה
באמת תמשיכי לפרסם לנו כמו שדנדן אמרה מעלי😊
ווואי איזה מהמםםםםם
יש לך כישרון