הכל יחסי את יודעת
בינתיים אולי זה נראה לך רגש הכי חזק שהרגשת
אבל אולי בעוד שנה,שנתיים או אפילו 5
תתאהבי עוד פעם ,ותשביאי בין מה שאת הרגשת עכשיו ובין מה שתרגישי אז
תביני שזאת לא הייתה אהבה
ברור שאהבה ראשונה לא שוכחים!!!! כן?! זה ברור!
הקטע הוא אם היא האמיתית?.. היא אמיתית אם שני הצדדים אוהבים.
אבל יכולות להיות לך עוד אהבות אמיתיות! סמכייי
*~ענבל~*
זה כל הקסם באהבה ראשונה- שבחיים לא שוכחים אותה.. ולא יעזור לאיש- את החבר/ה הראושנים שאהבתם ממש בחיים לא תשכחו.. תמיד תזכרו אותה לטובה ! 😊
אוףףףףףףףףףףףףףף
בחיים לא שוכחים?😢
QUOTE בחיים לא שוכחים?
רק אם יש בעיות עם זיכרון 😊
ואם לא,אף פעם לא שוכחים
זה כזה מעצבן!!
לא משנה מה תמיד הוא יתפוס מקום בלב ולא ירצה ללכת..:\
ככה זה מה לשעות...
תמיד זוכרים אפעם לא שוכחים אין כזה דבר שמישהי שכחה פה את האהבה הראשונה שלה או את החבר הראשון שלה....
=/
האהבה הראשונה היא האהבה האמיתית
זה הדבר שלא שוכחים לתקופה הקרובה-רחוקה לפחות
את שלי אני הולכת לזכור המון זמןןןןן
QUOTE (moorr @ 24/05/2005) אוףףףףףףףףףףףףףף
בחיים לא שוכחים?😢
לשכוח את לא תשכחי.
אבל להתגבר את בהחלט תתגברי ועם הזמן גם לא תשימי יותר על מי שפגע בך אז...
באהבה הראשונה שלך...
אל תדאגי מאמי
יהיה בסדר!
*~ענבל~*