תלוי אם אהבה ראשונה הייתה באמת אהבה ולא הדלקות 😊
אני מדברת עם אהבה אמיתית ..
ממש התאהבות ראשונה שהקשר נמשך הרבה זמן..
לכזאת אהבה אני מתכוונת..
לא שוכחים אף אהבה..
אבל לפעמים את חושבת שאהבת מישהו באמת ואח"כ אחרי הרבה זמן את מבינה שזו לא הייתה אהבה אמיתית.
QUOTE לא שוכחים אף אהבה..
אבל לפעמים את חושבת שאהבת מישהו באמת ואח"כ אחרי הרבה זמן את מבינה שזו לא הייתה אהבה אמיתית.
היא צודקת 😢
כל אהבה זוכרים גם אם היא היתה חלשה מבין כל האהבות שחווית
זה לא יעזור זה דברים שחווית עם אותו אדם, זיכרונות, ליטופים,
חברה.
😁
המון דברים שלא שוכחים לעולם.
אתן מתכוונות לכל אהבה?
כי עובדה שהייתה לי אהבה לפני שנה ושחכתי אותה ..
אהבה ראשונה שוכחים?
לפי דעתי זה מה זה לא נכון כי שמתחילים לצאת בגיל 16 נגיד ממש בתור חברים(או הרבה לפני)
זה לא כמו לאהוב מישהו אהבת נפש.. לדוג' לי היו 2 חברים לפני שנכנסתי לצבא.. והיום אני כמעט בסוף הצבא.. ויש לי חבר שהוא הנשמה התאומה שלי אני לא רואה את החיים שלי בלעדיו וזה ממש לא מה שהרגשתי כלפי האהבה הראשונה שהייתה לי..
אוהבת מורן 😉
QUOTE אתן מתכוונות לכל אהבה?
כי עובדה שהייתה לי אהבה לפני שנה ושחכתי אותה ..
אהבה ראשונה שוכחים?
זאת לא הייתה אהבה
זה תלוי מה את מגדירה אהבה ראשונה. לי היה חבר לפני שנה (החבר הראשון שלי) והייתי מה זה מאוהבת בו והוא אמר שהוא אוהב אותי (היינו ביחד רק חודש) אבל רק אחרי חצי שנה הבנתי שלא באמת אהבתי אותו ושהוא לא אותי כי שאני מסתכלת על הקשר עם החבר הנוכחי שלי אני מבינה מה זו אהבה אמיתית.
אז זה תלוי..
אז מתוקה מה שחווית לא היתה אהבה
כי אהבה לא שוכחים
היא תמיד נשארת בתת המודע שלך
ותמיד תזכרי אותה
אהבה היא יותר חזקה ממה שנדמה
זה דבר מדהיםםם שחווים עם בנדאם יקר שאת אוהבת
ואולי אם שכחת אותה זו לא היתה באמת אהבה
זה מין דמוי .....
אם שכחת אותה...כנראה שזאת לא היתה אהבת אמת....
אהבה אמיתית לא שוכחים!! 😊
לדעתי אם זה לא הידלקות
וזה אהבה אמיתית ( גם אהבה ראשונה )
לעולםם , לא שוכחים...
האהבה הראשונה והאמיתית שלי היתה אהבה נכזבת אבל לעולם לא שכחתי אותה,
מאז לא היתה לי כזאת אהבה..
-לולי
אז כן..הייתה לי אהבה אמיתית..הייתה
QUOTE אז כן..הייתה לי אהבה אמיתית..הייתה
את רק חושבת ככה
אני לא חושבת ככה אני בטוחה!
כבר שנה שנה שהוא לא יוצא..
הרגש נהייה ירוד ועולה..
7 חודשים היה משהו עצום ואז..כמו בשקט אחרי הסערה..נגמרה האהבה.
אבל רק חשבתי ככה..רק חשבתי..