QUOTE (Hit_My_Heart @ 21/05/2005) אני לא חושבת שטעיתי, אני רק פוחדת מהאופציה שהוא ניצל
דבר שני אני לא ייזמתי כלום
אה נכון, לא יזמת, מצטערת קראתי לא נכון את מה שכתבת 😊
בכל מקרה.. אני עדיין עם המשפט שאמרתי קודם:
אין טעם לבכות על חלב שנשפך.
זה נעשה וזהו.
ולגבי הניצל.. ברור שהוא ניצל! הוא נהנה מזה!
ואת ניצלת אותו בחזרה! את גם נהנת מהנשיקה, או לא?
יכלת להגיד "לא" אבל לא אמרת
אז נשאר לך רק עכשיו לחיות עם מה שעשית וזהו.
תהיי שלמה עם ההחלטות שלך, אל תתחרטי אף פעם.
QUOTE אני בחיים לא נישקתי בן ראשונה ובחיים אני לא ינשק
בחיים אל תגידי בחיים 😊
לא עשית טעות!!
אם יש לך רגשות אליו 😊
ביי שמרי על קשר (: 😊
מיכלוש ה- 😊
אז התנשקת איתו?ו...?
זה לא כזה נורא...לא נראה לי שטעית..
כי אמרת שיש לך קצת רגשות אליו...
אני לא חושבת שטעית...
מקווה שעזרתי לך בובה...
יחמודים תודה
אבל התכוונתי ניצל ביגלל שפעם הוא .. היינו בקשר..ואז גילתי שיש לו חברה...
והוא אמר שלא יצא מאיתנו כלום וממש נפגעתי...
ואז אחרי חצי שנה...
חזרנו לקשר...
אבל הוא רוצה להתנשק סבבה..
וגם חשבתי שהוא ניצל כי פעם הוא אמר לי" אני מתנשק עם כול הידידות שלי בחפיף.."
בגלל זה..
אבל יהיה בסדר וכול מיקרה אני לא מאוהבת בו ולא תהיה לי בעיה לשכוח עם צריך
תודה חמודים מואה!!!
ולודה תודה ענקית גם לך חח
בבקשה מאמי מתי שתרצי!
😛 שירוניייי
QUOTE (נאפי @ 21/05/2005) אני חושבת שרק אם את בטוחה
בזה שאת אוהבת אותו והוא אוהב אותך
אז תתנשקי איתו בובה
היי בובה~
אני חושבת כמו מורני...
בהצלחה מתוקה..
אוהבת מורן!
סוריח שזה באיחור קצת..אבל..
לדעתי את לא טעית..את עשית מה שהלב רצה!
ולא את צריכה לפחד מהאופציה שהוא ניצל כי את נהנת מזה לא?
אז זהו..אל תדאגי..
ויש משפט אחד שהוא ממש חשוב, אבל אל תקחי אותו אישית..
"ילדונת אל תבכי על טעויות שעשית כמו זונזונת"
זאת אומרת אם עשית את זה, אל תבכי על זה!
ושוב אל תקחי אישית זה רק משפט שכדי שתזכרי!!
-דנונה
אתמות בל"ג בעומר ראיתי אותו...
והתחבאתי..
ואז באתי מאחריו..
ואמרתי לו שלום הוא הסתכל עליי..
ממש הסתכל..
הוא לא זיהה אותי כל כך..
כי נראתי ממש שונה
כולם החמיאו לי וזה..
אחרי זה הוא הלך להגיד לאחרים שלום..
וילד אחד התחיל איתי כול הזמן הוא חיבק אותי הוא סתם נתן לי נשיקה בצוואר..
ובדיוק הוא ראה את זה..
והסתכל מזה מוזר...
עם זה באמת מפריע..לו.. למה הוא לא בא לדבר איתי..
אני החלטתי שאני לא ידבר איתו..
ואמרו לי שהוא לא נצלן ביכלל ועם הוא נישק אותי זה כנראה מסיבה..
שהוא רצה..
אך למה עכשיו אני עומדת באי ידיעה.למה הוא פוגע בי שוב..כמו לפני יותר מחצי שנה?
למה?!