יש לי בעיה...
לפני 8 חודשים הייתי ממש דלוקה חזק על ילד, שהוא אהב את איך שאני נראית ורצה אותי.
אבל הוא גדול ממני בשנה וחצי.
ויש לו דרישות גבוהות...
כאילו...הוא רוצה לשכב או משו כזה...
ואז הייתי ילדה תמימה שאפילו לא התנשקה.
אז פחדתי לפתוח תקשר איתו.
עכשיו אחרי 8 חודשים כבר התנשקתי הרבה ואני מבינה בחיים וזה,
ואני די ירדתי ממנו,
למרות שהוא נשאר אותו חתיך!!..
ואנחנו ידידים טובים
מדברים פה ושם וכאלה...
היום הוא אמר לי באיסיקיו...
"מה שמעתי אמרת שהתשקנו?"
ובחיים לא אמרתי את זה!!
וקיצור היינו החבורה שלנו ביחד היום
הוא ואני סתם הלכנו לצד
ושאלתי אותו מי אמר לך את זה וזה.
הוא אמר לי כמה דברים ואז אמר למה שזה לא תהיה סתם שמועה אלא זה יהיה באמת.?
ומה איכפת לי בכול מיקרה אני די רוצה אותו אז...התנשקנו...
והרבה
ועכשיו אני לא יודעת עם עשיתי טעות...
מה אתם חושבים?
למה את חושבת שעשית טעות? 😊
יש לך רגשות עליו?
אממ כן בערך...
וכי אני מפחדת שהוא סתם ניצל...
קצת קשה להביע דעה בלי להכיר את הבחור ולדעת איזה טיפוס הוא אבל לדעתי אל תשבי ותחשבי שזאת טעות,זה לא יעזור לך,אם את מרגישה שטעית להבא אל תתנשקי איתו.
אני חושבת שרק אם את בטוחה
בזה שאת אוהבת אותו והוא אוהב אותך
אז תתנשקי איתו בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 21/05/2005) אני חושבת שרק אם את בטוחה
בזה שאת אוהבת אותו והוא אוהב אותך
אז תתנשקי איתו בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😉
גלוש=]
QUOTE (אורטלוש19 @ 21/05/2005) אבל לדעתי אל תשבי ותחשבי שזאת טעות,זה לא יעזור לך,אם את מרגישה שטעית להבא אל תתנשקי איתו.
צודקת.
מה סתם ניצל?
מותק, את יזמת את זה...
מכירה ת'משפט- אין טעם לבכות על חלב שנשפך-?
אין לך מה לעשות עם זה עכשיו, את נהנת מהרגע וזהו, תחיי עם זה... 😊
תיראי..אי אפשר לשפוט כי פעלת לפי הרגשות שלך!
זה דבר יפה אבל לפעמים צריך להשתמש גם במוח..הוא מונע הרבה דברים!
בכל אופן זה עבר..נהנת מהנשיקה ורצית אותה וזה הכי חשוב!
הרי חיים פם אחת מה אכפת לנו לטעום מהכל?!חיחיחי סתם בלי להסחף..
את לא צריכה להצטער על זה..כי כמו שאומרים מטעויות לומדים..
אז הנה יש לך יותר ניסיון עכשיו ואת תלמדי להבא!
מואההה=)צלילו'ש
אולי הוא אמר שאת אמרת שהתנשקתם כי הוא רוצה אותך וזו הדרך שלו לרמוז לך שתיהיו יחד??? כנראה פשוט התבייש להגיד לך.. אני לא מכירה אותו ואת האופי שלו אבל זו אופציה
מאמי שמעי.. אני חושבת שזה בסדר שהתנשקת איתו..
כי אם זה מה שרצית באותו רגע..וזה מה שחשבת באותו רגע..אז זה בסדר...
אם את חושבת שזה טעות היית צריכה לחשוב על זה לפני שבכלל התקרבתם...
התנשקת איתו נהנת כמו שהאחרים אומרים וזהו.. כאילו אין כבר על מה להתחרט..
זה קרה.. ולא ניראה לי שבגלל נשיקה את צריכה לחשוב שהוא מנצל אותך..
תחשבי לרגע אולי את מוצאת חן בעיניו.. אל תקחי הכול שלילי...
מקווה שעזרתיי 😊
שירונייי 😛
אני לא חושבת שטעיתי, אני רק פוחדת מהאופציה שהוא ניצל
דבר שני אני לא ייזמתי כלום
אני בחיים לא נישקתי בן ראשונה ובחיים אני לא ינשק
הוא נישק אותי ואני המשכתי...
אז ככה...שלא צריך להגיד שאני ייזמתי
אבל תודה על התשומת לב והעצות!!
באמת אני לא צריכה לחשוב שזו טעות
נראה בהמשך מה יהיה..
תודה...
אין בעד מה מאמי ובהצלחה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תראי הוא לא ניצל אותך...
את יכלת לא להסכים....
אחרי הכל...זה כבר נעשה....אין טעם לחשוב...מה היה קורה אם...
בהצלחה בהמשך!!
אוהבת מלאאא...
מיכל 😊