טוב אז התעוררתי היום בבוקר וראיתי את ההודעה המושלמת הזו וסתם רציתי לשתךף אותכם 😂
חזרתי עכשיו הביתה ואני שיכור.
כולם יודעים שכשאני שיכור אני אומר רק את האמת.
כל הזמן שאלו אותי מה אני חושב עליך והאםאני באמת אוהב אותך וכמה מהתשובות:
אור זה הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים
אני אוהב אותה יותר ממה שאני אוהב את עצמי
לא רואה סיבה להתעורר בבוקר אם לא בשבילה.
(זה חלק מהציטוטים ואני עוד לא זוכר את כולם.)
כל כך מקנאים בך.... לא כי הם רוצים אותי אלא כי מישהו אוהב אותך כמו שאני אוהב...
בקיצור, אור... חשוב לי שתדעי שאני אוהב אותך, תמיד
(שלושה פרצופים של נשיקה)
אאאאאאאאאאאאא.. איזה יפההההההה😊חחחחחחחחחח
חמודדד.....
מקווה בשבילכם שזה ימשיך ככה עוד הרבה הרבה הרבה זמן!!!!!!!
😊
חחח אופה נשמה הלוואי עליי לקבל דבר כזה מחברה שלי כל בוקר..
או אפילו להגיד לה דבר כזה .. אבל אין אהבה בלב ..
נשמה שלללללללללללליייייי יש לך אחלה חבר שמרי עליי.
מואהה טל
תודהההההההההה 🙄
ואני אשמור עליו 😉
איזה חמודדדדדדדדד
חיחיחי
מוואה ענקיתתת 😛
איזהה חמודיםם רואים שזה יוצא מהלב עם המון אהבה
ושהוא באמת אוהב אותך
שמחה בשבילך מתוקה
ושיהיה המון בהצלחה בהמשך 😛
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יאאאאאאאאאאאאאאאאאא כפרות עליכםםםםםםםםםםםם
אוהבת אותכםםםםםםםםםםם יפיםם שלי
מווווווווואהההה
שיהיה לכם המוןןןןןןןןןן בהצלחה 😊
יפהההההה
שיהיה בהצלחה..
טלושש אני רואה שחזרת אלינו מאמי 😛..מואהה
גלוש=]
איזה מתוקים!!,
שיהיה לכם בהצלחה בלי עין הרע חמסה חמסה חמסה!! 😁
יאאאאאאאא איזה חמודדדד!
שיהיה לכם בהצלחה בובה... 😊
אותי גידלו על המשפט:" שיכור לעולם לא יודה שהוא שיכור"
אבל לא יודע, יכול להיות שהוא סתם תפס ראש ובגיל הזה זה נקרא "להשתכל" אבל שיהיה לכם בכיף, תחזירי לו הודעה על כמה הוא פשוש ותיחיו באושר ובעושר
תפסיק לבאס
שיכור או לא שיכור, הוא ממש חמוד!!!!!!!!!!!
איזה כיף לך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
😊 😊 😊