אומרים גם ש-שיכורים וילדים קטנים תמיד אומרים ת'אמת,
אבל בכללי שיכור באמת לא יודה בזה שהוא שיכור,
זה ברור
הוא תמיד אומר לי כמה הוא אוהב אותי 😉
אבל שהוא כתב את זה זה היה ממש אמיתי 😁
יאא איזה חמוודד..
בהצלחה לכם...=]..
איזה בחור מקסייייייייייייםםם!!!!!
בהצלחה מותק !!! 😊
איזה חמוד הואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
וואי איך אני אוהבת רומנטיים כאלה
זה מזכיר לי את חבר שלי לשעבררר 😢 😢 😢 😢
גאד זה כזה מושלם!!
חח!!
הלוואי עליי!!
שמרי עליו טוב..!!
רואים שהוא אוהב אותך מאוד!!איזה מקסים!!!חח!!
מואהה ענקית
איזה מותקקקקקקקקקקק הואאאאאאאאאאא
כפרה עליכם 😊
*~ענבל~*