פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי קשה ששתים אוהבות אחד...

קשה ששתים אוהבות אחד

✍️ מאהובת_קשות 📅 17/05/2005 19:00 👁️ 448 צפיות 💬 19 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 2
[B][FONT=Arial][SIZE=7][COLOR=blue]
זה קרה לפני בערך שנהה..
הגעתי לחטיבה והתאהבתי בוו..טוב קשה שלאא
אבל זאת הייתה רק הידלקות לא ממש אהבה
דניאל חברה שלי, גם נידלקה עליו והוא עליה למרות שלא הכירו אחד תשני
הם היו ביחד ובזמן הזה אני התחלתי להכיר אותי
הייתי איתוו מ-ל-א אבל השדלתי לא להראות לאפחד מה אני מרגישה במיוחד לא
לדניאל! כעבור חודשים הם ניפרדו ולעולם לא חשבתי שתהיה לי הזמדנות
להיות איתו כי מאיה חברה מאוד טובה שלי נידלקה עליו גם ועדן החליטה
לשדכך ביניהםם! החברות ביניהם היתה קצרה וחלשה הם לא דיברו כימעטט,בזמן
שהם היו חברים הקשר ביני לבין יניב הלך וגבר, היציאות בימי שישי היו בשבילי
דבר בלתי נישכחח, הרגשתי שמרגע לרגע אני אוהבת אותו יותר ויותר..
וגם הוא הרגיש אליי משו אני חושבת..היה קשה לי דקה בלעדיו
אבל אפחד חוץ מחברה אחת לא ידע שאני אוהבת אותו!
כולם ראו מה שהולך בינינו והיו כאלה שגם ניפחו את העניין והסיתו את מאיה נגידדי וזה בהחלט ריחק ביני לבין מאיה..! זה היה מן סטוץ שכזה בחיים שליייי לא חשבתי שיהיה בינינו
משוו ב-ח-י-י-ם! אבל מאיה ניפרדה מיניב כי הוא היה איתיי וגם חירמן בנות אחרות
ואז התחיל הסיפור האמיתיי..יום שישי אחד שיצאנו היינו יחד יותר מתמיד
וזה באמת כבר הפך להיות משו חזק עבר בדיוק שבוע יום שישי בצהריים אני זוכרת את זה כאילו זה היה אתמול הוא אמר לי שהוא אוהב אותיי והפכנו להיות חברים! אמרו לי שזה יהיה כמו עם מאיה ודניאל בתקופות קצרות
כי הוא מחליף בלי הפסקה והוא לא יודע מה זה לאהוב!
כל השיכבה עקבה אחרינוו בכל ריבון שלנו ובכל דימעה שהזלתי..
כולם חיכו לרגע שניפרד אבל הרגע הזה לא הגיעע..ואנחנו עכשיו כבר 4 חודשיםם..
עם הרבה משברים..ריבים קטנים..אבל עם הרבה אהבה! לחברים ולידידים שלו קשה לקלוט
שהוא איתי כל כך הרבה ועוד אחרי שהעפתי אותו פעם אחת והוא חזר אלי שאחרי זה
הבנתי שזאת לא סתם אהבה..זאת אהבת א-מ-ת! חשבתי ששומדבר כל המכשולים שבדרך
וכל הקנאים שמנסים להפריד לא יצללללליחו להיפריד בנינו!
אבל אז קרה המשו הכי לא צפויי:[
מאיה שהפכה להיות חברה ממש ממש טובה שליי..סיפרה לי אתמול שהיא אוהבת אותוו..
עוד מאז שהם ניפרדו ונימאס לה לשקר לי..!פשוט היא לא אמרה לי להיפרד ממנו
אבל יש בנות שיודעות את זה ואני לא רוצה שגם
הן ישנו את היחס אלי אם אני לא יפרד ממנו ואין לי עוד הרבה זמןן
למרות שהוכחתי לה שאני ניפרדת ממנו כי בטיול אתמול היתקשרתי ליניב והוא היה אצל עמית,אם הוא לא היה אצל עמית לא היינו ביחד עכשיו! אבל אני הוכחתי לה שהיא יותר חשובה לי ואני מסוגלת להיפרד מיניב בשבילה למרות שלא כל יום אני מתאהבת ובאמת
אני בחיים לא הרגשתי ככה למישוו, ואני חושבת שגם הוא אוהב אותי, למרות שזה יניב ואין לדעת אבל אם הוא לא היה אוהב אותי הוא היה מעיףף אותי ממזזזזזזמן והוא גמלא היה חוזר אליי שניפרדתי ממנוו:[[ פשוט אני חושבת על זה שדווקא מזל שהוא היה אצל בר כי היה לי יותר זמן לחשוב על הדבריםם:[ ואני עשיתי את זה כל כך מהר בלי לחשוב אפילו לשנייה! עכשיו הוא לא מבין מה הולך הוא חושב שאני משחקת בוו
ואני ל-א אנחנו לא מדברים עכשיו פשוט מסתכלים אחד על השני ושותקים זה לא יימשך הרבה זמן
כי אני יודעת שאני חייבת לו הסברים הוא גם ניפגע מהיחס שלי!
אני לא יודעת מה לעשותת
למה אי אפשר לאהוב בשקט?!!
עברתי הכלל כמה בכיתי בלילות, אבל כמה שמחתי כשהשלמנו,
ובאמת שעברנו דברים ביחד ושומדבר לא הפריד בינינו
אבל חברה זה מישהי שתהיה איתך תמיד
אני יעשה כל מה שהיא תגיד אבל היא לא אמרה להיפרד זה אני שלא רוצה לצאת זבל
אני עומדת פה במבחן בפני חברה
אבל מאוהבת קשות ביניב!
בבקשה תעזרוו ליייייייי 😢

-אוהבתותכם-

מאמי!!
החברה הזאת היא חוצפנית!!
אם את באמת חשובה לה היא תוותר על היניב הזה!!
מה כואב לה?!?!
הוא אוהב אותך ואת אותו!!
למה את צריכה לוותר על הדבר שאת הכי אוהבת ושהוא אותך
רק בגלל שלחברה שלך כואב?!!
היא אוהבת אותו אבל היא יכולה להתאהב באחרים@!!!

הוא אוהב אותך ואת אותו@@
אל תוותרי על האהבה הזאת בשבילה!
אין חברה אמיתית !!
לכי תדעי אם היא הייתה מוכנה לעשות את זה בשבילך!!
וחוץ מזהה
אל תפרדי ממנו!!
יהיה לכם קשה וגם ככה אח"כ תחזרו!!!
אתם מאוהבים!! שתיכם אחד בשני!
והיא מאוהבת בו@@ הוא לא מאוהב בה!!!
גם אם תיפרדי ממנו הוא לאיהיה איתה!! אז מה הקטע פה?!!?


בהצלחהה
בתאלושששששש
אה ודבר אחרון!!
לכי אליה מחרר תדברי איתה בבוקר
תסבירי לה כמה את אוהבת אותו
וכמה שאת לא יכולה בלעדיו!


ותשאלי אותה אם היא תמשיך להיות חברה שלך גם אם לא תיפרדי ממנו!!


עצה שלי?!
אל תפרדי ממנו!!

אני יודעת מה אני אומרת לך..ניסיון אישי שלי!!



בתאלושששש
יש לי שאלה למחשבה..
מה זה יתן לך שתיפרדי ממנו בשבילה?
מה יקרה הלאה?
מה היא מצפה שהיא תהיה חברה שלו?
אם תפרדי ממנו, אף אחד לא יצא מזה מרווח..
לך זה יכאב, לו זה יכאב כי שניכם אוהבים, ומה זה יתן לה? מה היא תהנה לראות אותך סובלת?
לפי דעתי, אם היא חברה שלך היא לא אמורה להגיד לך מה לעשות
ואת צריכה לעשות מה שאת רוצה ולא להיות שפוטה של אף אחד..
הרי...תאמיני לי שהרבה בנות אוהבות את חבר שלך, אז בגלל זה את צריכה להיפרד ממנו?
ותאמיני לי שגם הרבה בנים אוהבים אותך, אז בגלל זה הוא צריך להיפרד ממך?
אם את אוהבת אותו.. את צריכה להישאר איתו, עברת הרבה עד שהגעת לרגע הזה...
והיא, אם היא באמת חברה טובה כמו שאת טוענת אז היא צריכה לעמוד לצידך ברגעים האלה,
ולהיות מאושרת בשבילך שאתם חברים, ולא כמו עכשיו, שהיא בעצם רוצה לגרום לך ולחבר שלך סבל...

מקווה שעזרתי..(:
ובכל מקרה, תקשיבי לכל העצות שנותנים לך,
אך בסופו של דבר תעשי חושבים עם עצמך
ותעשי את מה שאת הכי שלמה איתו..(:

בהצלחה(;
QUOTE (loveee333 @ 17/05/2005) יש לי שאלה למחשבה..
מה זה יתן לך שתיפרדי ממנו בשבילה?
מה יקרה הלאה?
מה היא מצפה שהיא תהיה חברה שלו?
אם תפרדי ממנו, אף אחד לא יצא מזה מרווח..
לך זה יכאב, לו זה יכאב כי שניכם אוהבים, ומה זה יתן לה? מה היא תהנה לראות אותך סובלת?
לפי דעתי, אם היא חברה שלך היא לא אמורה להגיד לך מה לעשות
ואת צריכה לעשות מה שאת רוצה ולא להיות שפוטה של אף אחד..
הרי...תאמיני לי שהרבה בנות אוהבות את חבר שלך, אז בגלל זה את צריכה להיפרד ממנו?
ותאמיני לי שגם הרבה בנים אוהבים אותך, אז בגלל זה הוא צריך להיפרד ממך?
אם את אוהבת אותו.. את צריכה להישאר איתו, עברת הרבה עד שהגעת לרגע הזה...
והיא, אם היא באמת חברה טובה כמו שאת טוענת אז היא צריכה לעמוד לצידך ברגעים האלה,
ולהיות מאושרת בשבילך שאתם חברים, ולא כמו עכשיו, שהיא בעצם רוצה לגרום לך ולחבר שלך סבל...

מקווה שעזרתי..(:
ובכל מקרה, תקשיבי לכל העצות שנותנים לך,
אך בסופו של דבר תעשי חושבים עם עצמך
ותעשי את מה שאת הכי שלמה איתו..(:

בהצלחה(;
מסכימה איתך
😊




בתאלוששששש
אני מסכימה מילה במילה עם loveee333
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איכ איך זה דומה למה שקרה לי... החבר הכי טוב של המאמי שלי אמר לו לזרוק אותי כי יאני הוא יודע שיש מישו שדלוק עלי.. ענינים סיבוכים.. קיצר המאמי שלי שם זיין!! כי הוא שלי ורק שלי ושמישו רק ינסה להפריד ביניינו!! הוא יסבול מאוד מאוד!!!!

אצע שלי תעשי אותו הדבר! חוץ מזה עם היא חברה אמיתית היא לא הייתה אומרת לך דבר כזה היא הייתה מוותרת..
רשמת במכתב או סיפור או איך שלא נקרא לזה..
רשמת שם "אבל חברה זה מישהי שתהיה איתך תמיד"
אם היא תמיד איתך...אז למה עכשיו היא לא איתך?
למה עכשיו היא נגדך?
באיזה זכות היא באה ודורשת ממך להפרד מהחבר שלך שאת כל כך אוהבת והוא אותך!
אם היא הייתה חברה אמיתית...למרות האהבה והקושי(ומצד אחד אני מבינה אותה! זה קשה לאהוב בנאדם שהוא אוהב את החברה הכי טובה שלך...ולראות את החברה הכי טובה שלך עם הבנאדם שאת אוהבת! זה גורם לקנאה ושנאה ואני מבינה אותה ומרחמת עליה)
אבל היא רואה ששניכם מאוהבים..אז היא צריכה להבין שהיא מיותרת בכל הסיפור...ולאחל לך הצלחה ולפנות לך את הדרך ולא לעמוד באמצע!
וזה לא מבחן חברות! לפי דעתי מבחן החברות הוא דווקא שלה...דווקא היא זאת שנבחנת!
ופה היא קיבלה ציון שלילי או יותר נכון 0
כי חברה אמיתית הייתה סופגת את הכאב ומאחלת לך הצלחה ומבינה שהיא מיותרת...הרי אם תפרדי מהחבר שלך ברור שהיא לא תרוץ אליו? כי יש חוק! לא יוצאים עם חבר לשעבר של החברה הכי טובה שלך!
זה הדבר הכי פוגע שיש!
אז במבחן פה היא נכשלה...היא לא חברה...היא לא עמדה לצידך ולא תמכה והבינה אותך..נכון קשה לה ואני מבינה אותה! זה מצב כואב! אבל לפעמים צריך לדעת לוותר למען אחרים...
ואת? תעשי מה שטוב לך ומה שאת מרגישה...כי אם זה היה ההפך היא לא הייתה מוותרת על אהובה למען אף אחדדדדדדדדדדדדדדדדדדד מותק,כל אחד דואג רק לאינטרסים שלו ולתחת שלו!
אז אל תהיי תמימה ונדיבה..כי את תאכלי אותה בסוף! תחשבי קודם על עצמך! אחר כך על אחרים....
מקווה שתבחרי בדרך הנכונה שתגרום לכל הצדדים להיות מאושרים!
בהצלחה...
ילדהה
לדעתי
את פשוט צריכה
לעשות..
כאילו
להישאר איתוו
אבל לדבר עם מאיה!

מי זאת עדן?!
היא נחמדה?!
תכירי לי אותה
היא משדכת זוגות?!
כפרעליההה 😊

שמרי על קשר
אייי סיו קיו:190810770

חחחחחחחחחחחחחחח
אלעק את
אם תסלחו לי אנשים
אני מכירה את הזיפור הזה מקרוב קרוב
ומאיהה
ממש ממש ממש לא אמרה לה להיפרד ממנו!
היא כל כך לא רוצה שהם יפרדווו
היא כולה אמרה לההההה
אזז אל תתחממו!
תישארי איתו וזהו
הזמן יעשה את שלו...=]..
ו...אממממממ...
בנתיים הוא אוהב אותך ואת אותו...
זה נחמד..
אבל גם מאיה אוהבתותו...
אזזז מאיה תחכה...=]...
סתם...
פשוטטט...תעשי מה שהלב שלך אומר וזהוו לא מה שאחרים אומרים לך=]...
לוב יו
שמרי על קשר..
=]
תראי באהבה כמו במלחמה הכל מותר!!,
ונלחמים על מי שאוהבים בכל הכוח!!,
חברה שלך?!,
עם היא הייתה "חברה" דבר ראשון היא הייתה שותקת!,
כי היא יודעת שגם את מאוהבת בו! ,
טוב נגיע עכשיו לדבר העיקרי,
לדעתי את לא צריכה לוותר על מי שאת אוהבת בגלל ה-"חברה" שלך!
QUOTE (ילדונות_17 @ 18/05/2005) תראי באהבה כמו במלחמה הכל מותר!!,
ונלחמים על מי שאוהבים בכל הכוח!!,
חברה שלך?!,
עם היא הייתה "חברה" דבר ראשון היא הייתה שותקת!,
כי היא יודעת שגם את מאוהבת בו! ,
טוב נגיע עכשיו לדבר העיקרי,
לדעתי את לא צריכה לוותר על מי שאת אוהבת בגלל ה-"חברה" שלך!
לא קראתי תתגובות הראשונות אז לא יודעת מה אמרו לך..
אבל אני מסכימה עם הודיה!
ואם היא אוהבת אותך והיא חברה אמיתית
היא צריכה לשמוח בשבילך ולא להרוס לך..
אם היא לא אמרה לך להיפרד ממנו אז
תשארי מה הבעיה מאמי?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 17/05/2005) מאמי!!
החברה הזאת היא חוצפנית!!
אם את באמת חשובה לה היא תוותר על היניב הזה!!
מה כואב לה?!?!
הוא אוהב אותך ואת אותו!!
למה את צריכה לוותר על הדבר שאת הכי אוהבת ושהוא אותך
רק בגלל שלחברה שלך כואב?!!
היא אוהבת אותו אבל היא יכולה להתאהב באחרים@!!!

הוא אוהב אותך ואת אותו@@
אל תוותרי על האהבה הזאת בשבילה!
אין חברה אמיתית !!
לכי תדעי אם היא הייתה מוכנה לעשות את זה בשבילך!!
וחוץ מזהה
אל תפרדי ממנו!!
יהיה לכם קשה וגם ככה אח"כ תחזרו!!!
אתם מאוהבים!! שתיכם אחד בשני!
והיא מאוהבת בו@@ הוא לא מאוהב בה!!!
גם אם תיפרדי ממנו הוא לאיהיה איתה!! אז מה הקטע פה?!!?


בהצלחהה
בתאלושששששש
חושבת בידיוק כמוך

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך