תראי את בעצמך כתבת שמאיה לא ביקשה שתיפרדי ממנו ואני מאמינה שאם תדברי איתה היא תבין כמה אכפת לך מכל זה וכמה את מאוהבת בו וכמו שכבר אמרו אם תפרדי ממנו זה לא יעזור לאף אחד ופשוט חבל 😢
אם היא לא רוצה שתיפרדי ממנו
אל תעשי את זה!!
אם היא באמת חברה שלך..היא לא תרצה את זהה
ואם היא חברה שלךך..אזז..
היא בטח לא אמרה לך את זה כדי שתיפרדווו
באיי 😉
[FONT=Arial][SIZE=7][SIZE=1][COLOR=orange]
שלוםםם =][=
ילדה..נראליי שאת מכירה אותיי
קליקוששששששששששששששששששששששששששששששששש
אני חושבת...
שפשוטטט מאיהה צריכהה ללכת לזית וגמרו ענייןןן~!~!~
😊(:
😁 😁 😁 😁
אני אוהבת אותך!!
חיים שלי
ותעשי מה שבראשש שלךךךךךךךךךךךךךךך
😍 😍 -->אני בךך =]
הייי!!!..
דריוש&שירושש
איי לוב יווווו!!!..
אה ובקשר ללא יודעת איזה שם היא המציאה לעצמה
אז בכל מקרה
ספירי
תתעודדי כבר
קופה אחתת
חחח...
עפתי לי
צ'אויי
סורי מאמי אבל החברה שלך עברה תגבול...
אני בדעה כאן של כולם
מה כואב לה שאת והוא במיוחד?מה מציק לה?
וב'מת גם עים תיםרדי ממנו זה יעזור לה?הם יהיו ביחד..
סליחה אבל מה שהיא עשתה זה מראה היא לא חברה בכלל...
ההפך היא צריכה ליהיות שמחה שאת בקשר ושאת אוהבת אותו והוא אותך!!
זה ממש לא חברה!!זה מגעיל אותי פשוט לראות כזה דבר!!
אני בחיים לא הייתי מעיזה להגי כזה דבר ויוד לחברה הכי טובה שלי!!בחיים לא!
היא פשוט מגעילה!!
תחשבי על זה מאמי!!
אני פה רק לטובתך!!
אוהפת:
שוגה-סיוון