אההה חחח וואלההה..
טובב מאמיי..
מוואה..
אנונימית-גלו'ש..טנקס בובהה..מוואהה
אוהבת,
סתיוו'שששש 😛
סתיוו'ש יפההההה שליייייייייייייייייייייי שימי המשךךך
אוהבת אותך מוכשרת שליי..
-בר-
ברו'שש תודההה מאמי..!!
מוואהה לאבבב יווו..!!
סתיוו'שששששששש 😛
בנות אני רוצה לבקש ממכן מש'ו...
מכל מי שקוראת את הסיפוררררר..
תראו...אני כל פעם מתאמצת מחדש להשים לכם פרק..מושקע...שתואהבוו...באמת..אני משקקיעה עליו כמה שאני רק יכולהה...
ויש בנות שקוראות את הסיפורר אבל לא מגיבות..ובטח חושבות לעצמן שיש בנות אחרות שיגיבו ואנחנו נקבל המשך..
אבל לאא..
אני מבקשת שכל מי שקוראאת או קורא את הסיפור שיגיבב...אפילו מילהה קטנהה....כמו:
המשךך...
יצאא יפהה..
תמשיכיי..
מש'ו כזה...כיי זה חשובבב לי...ככה אני רואהה שאוהבים את הסיפורר...
אזז אני מבקשת ממכם..
אוהבת,
סתיוו'ששששששששש 😛
אני מסכימה עם ההודעה של סתיו לכל הסיפורים!!
QUOTE (דיזלית @ 02/08/2005) אני מסכימה עם ההודעה של סתיו לכל הסיפורים!!
נתלי אני שמחה שאת מסכימה איתיי..
כי זה ממש לא פרר שאנחנו נשקיע על פרקקק ואפילו תגובה קטנההה עליו לא נקבל...כאילו זה ממש מגעיל שקוראים ולא מגיבים..
קיצרר מאמיי תודה לפחות שאת ועוד כמה בנות מגיבות..!!
אוהבת,
סתיוו'ששששששש 😛
סתיוו שימי המשך מאמי אני מתה להמשך
QUOTE (אנונימית @ 02/08/2005) סתיוו שימי המשך מאמי אני מתה להמשך
😂
אני ישים לכם המשךךך בלילהה מאוחרר אם אני יוכלל מש'ו בסביבות 12..
כי אני עכשיו מקבלת ת'חדר החדר שלי...חיחיח קנו לי חדר חדששש..
ואז אני הולכת להליכה...
ואז רואה כמה תוכניות בטלוויזיה...ואם יהיה לי זמן אני מבטיחה שתקבלוו המשךךךךךךךךך..!!
לבנתיים תגיבווו....
מוואההההההההההההההה..
אוהבת,
סתיוו'שששששששש 😛
שימי המשך מאמי ויש לך סיפור מהמםםםם.. 😊
SHIRINLOVE-מאמי תודהה!
מוואהה
סתיוו'שששששששש 😛
QUOTE (SHIRINLOVE @ 03/08/2005) שימי המשך מאמי ויש לך סיפור מהמםםםם.. 😊
😂
חחחח בתאלו'ששש מאמי תודה..
מהה את מתעצלת לכתוב משהו מהראש שלךך אז את מצוטטת דברים שאחרים רושמים!?
חחח אני רוצהה לראות מה את חושבתת על הסיפוררררררר....
תרשמי דברים המראשש שלךךך י'בטטהההההההה....
אוהבתת אותךךךךךךך..
סתיוו'ששששששש
חחח אני מצוטטת כי אני מסכימה איתה..לא כי אני מתעצלת =]..
ודעתי על הסיפור הזה שהוא פשוט מושלם!