טוב קודם כל אני חדשה פה והסיפור שלך פשוטט מושלם את לא יודעת כמהה קראתי אותו מהבוקר עד עכשיו ואין מילים פשוט מהמםם..
ודרך הגב יש לך שםם בןן זונההה חחחח..
יאללה שימי המשךך בובהה מתהה עליךךך...
סתיוויק =))
חחחחחחח איזההה חמודות אתןןן...כולכןןןןןןןןןן...!!!!!!!
סתיווו יש לך שםם פשוטטטט יפההההההההההההההה.....!!!!
חח אני שמחהה שאת אוהבתת את הסיפוררררר...תמשיכי לקרוא אותו ואל תנטשי..חיחיחי
אלינו'ששששש יפתתתתתת עולם שלי...חיחי..
אני מתההה עליךך..!!!!
אבל הינה כמו שאמרתייי עוד -4- תגובותת המשךךךךךךךך..!!!!!!!!!!
מווווואהההה מושלמת שלי..!!!!!
אנונימית-מאמייי זה לא תלוי ביי..בעצם כן אבל גם בתגובות שלכם הרובב..
אזזז תגיבו..
אני לא יכולה להמשיךך כשאני רואה 6 תגובות....!!
אין לי חשקקקק..
אבל שאתןן מגיבות אזז כן..ויוצא ליי פרקים יפים וארוכים...
מתהה עליך..!
קיצרר בנותתת יפות ומושלמותת שליייייייייייייייי...
המשךךך אמממ אוליי אוליי יהיה לכן היום...אם תשלימו -4- תגובות..
אם לא...אממממ אז מתי שתשלימו..
עכשיו אני הולכת כי ידיד שלייי מחכהה לייייי..!!
מתההה עליכן-סתיוו'ששששששששש
סץיווש למרות שהגבתי שימי פליזז המשךך..
לאב יו אולל..
ולילה טוב סתיוויק =))
נכון מסכימה עם התגובה מעליי שימי המשךך
אני לא יכולה להשים השמך שיש רק 6 תגובות...
אין לי חשקק אמרתיי כבר..
סתיוו'ששששששששש 😁
ובוקרררר מושלםםם לכולכןןןןןןןןןןן!!!!! מוואההההה
סתיוו'ש
הההההההופפהה המושלמת ששששששששששששששששששששליי קממממממממהה
יפפתיי מתי יהיה המשך? יבשת אותייייייייי אוהבתתתתתתתתתת אאאאאאותתתתתתתתתתך
חחחחחחחחחח בובהה שלייייייי..!!
בוקררר טובב לך..!!!
ואמרתיי שאני יקבל עוד איזה 3 תגובות יהיהה לכן המשךךךךךךך..
ותגידווווו מזללל טובבבבבבבבבבבב..!!!
500 הודעותתתתתתתתתת יש לי באשכולללללללללל!!!!!
חיחיחיחיחחי
סתיוו'ששששששששששש 😁
סתיווווווווווווווו
מזל טובבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב
ותמשיכי בובה
מוואה ענקיתתת 😛
תודהה בובה שלייייייייייי...
מוואההההההה
מה איתכן בנות!?
לאן נעלמתם!??!?!?!?
סתיוו'ששששששש 😁
סתוייי בובי שלי מזל טוב!!
כבר עברת את מס' ה-500 בכמה הודעות...
שימי המשך!!
דיזלית יפהה שלי טנקססס..
שמתי לב שעברתי...חיחיח ושיעבור עוד הרבה..חעחע...
אני כותבת לכן עכשיו המשך...
מי שלא רוצהה שלא תגיבב אני לא מכריחהה אפ'חת..כי אפילו ת-10 תגובות שאני מבקשת אתם לא מגיבים..
חכו להמשךךךךך...
אני לא מבטיחה שהוא יהיה ארוך...
סתיוו'ששששששש 😁
נו מושלמת ששששליי? מה עם המשךך
סורי יפות שלי..
עכשיו אני רושמת המשך..!
חכו בסבלנות..חיחיחי..
ותאחלווו לי בהצלחהה היוםםםםםםםםםם!!!!!!!!
סתיוו'ששש