ייאאאאאאאאאא כמה זמן לא קראתי ת'סיפור הזהההההה..
הסיפור המושלם הזהההההההה... אני לא מאמינה שהחמצתי כזה סיפור...
אין פשוט מהמםםםםםםםםםםםםם...
איזה כישרוןןןן...........
יאללה סתווש אני רוצה המשךךךךךךךךךך... ומהרררררררר..
מואה.. לילושש..=]
יאאאאא
מושלםםם
ותודהה שהמשכתת בשבילי חיחיחיחי 😊
ורגעע לאא הבנתיייי מה קרההההההה?!!
המ היה במקום הזV?!
המשךך
בתאלושש 😊
לא ממש הבנתי מה קרה לפני שנתיים? איפה היא הייתה? =\
מה זה המקום הזה????
תמשיכי בובה
מוואה ענקיתתתתתתת 😛
חחחח בפרק הבא תדעו...
יכול להיות שהיום בלילה מאוחר יהיה לכם המשךך..
תלוי במצב התגובות...אז תגיבו הרבהה אם אתם רוצים המשךךךךך..!!!
ושתדעו לכם בסיפור הזהה יש עלילה רצינית...אין שיגרה בכללל...חחח...אני לא אוהבת שיגרה..
אזז בקיצור...
אני מתה עליכן...ותמשיכו להגיבב...
סתיוו'שששששששש
נוו מה..
אני רוצהה תגובות...
אתם לא רוצים המשך..לא צריך..לא יהיה המשךך..
4 תגובות לא מספיקות לייי ממש ממש לא...!!!
סתיוו'ש 😢
המשךךךךךךךךךך...
ודחוף,!!!!!
אוהפפת,
בתאלוש =]]
😊
אבל אין תגובות....אתן יבשות היוםםםם!!!!
ועכשיווו אני עצובההההה~~;!!!!!
שמנות!!!!!!!!
תגובותתתתתתתתתתתתתתתת!!!!
סתיוו'ששששש
סתיושששהה יצא לך פרק מושלם.. אבל לא מובן בשבילייי..
לא הבנתייי מה היהה לפני שנתיים??
איפה היא היתה??
ומי אלה שהיו איתה בחלום??
תוכליי להסביר לייי??? 😢
לאבב יווווו
=]
מאמיי את הכול תביניי בפרק הבאאא..
את וכל מי שלא הבינהה..
אבל לפי הקצב של התגובות..ניראה לי שזה ימשךך דיי הרבה זמןןן..!!!
זהו אני מבואסת עכשיו!!
סתיוו'ששששש
מקסיייייייים המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
תודהההההה מאמייי..!!
יאלהה עוד תגובות...
סתיוו'ששששש
😊 עוד 4 תגובות המששך!!!
סתיוו'ששששששש
סתיוווווווו
תמשיכייייייייי
מוואה ענקיתתת 😛