חחחח בתאליי יא מווווווושלמתתתתת
סתיוששש תמשיכייי בוביתתת 😢
סתיוווששששששששש גמניייי צ'הההה המשךךךך ותסתכלי מע'מ 186 חעחע מחכות לך המונייי תגובותת!!
אוהבתותךך מוווצ'ווו יפה שלייי
ומוייי מתגעגעת אלייךךך!!
יפיתי=]]
יאאאאא איזה מתוקות.. חיחי.. איך הגבתן להה..=] גמני רוצצצהה.. שהסיפור יגיע לעמ' 200..=]
-1-...=]
וד"א.. סתיו שומרת שבתתת.. אז חכו..=]