וואיי חח לא שמתיי לבב..
תודה יפה שלי..
עוד בנות?!
סתיווש ממש יפהה
אבל קצררר =[
המשך....המשך...חח...אני רוצה המשך ....
חח יהיה לכן עוד מעט המשך...
פשוט אחותי הגיעע מהבסיסססס...
רגעיי איכות..חיחיי...
אבלל אני רוצה עוד תגובות...חחח
יאלההההההה
איזה קצרצרר😢
תמשיכייי בוביתת
מוואההההההה
סתיוו'ש שמנהה שליי...
סליחה על הנטישהההה..
אני התקדמתי בעמודים...ואני ימשיך היוםם עד הסוף..
חח אוהבת אותך כל כךךךךךך...
בנות תגיבו לה..אני רוצה המשך לפני שאני מסיימת את הסיפורר...
סתוי 😛
קצרררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררר=[[[
אבל יפההה=]
המשךךךךךך
חח תודה בתאלי..
המשך מאוחר יותר אם יהיה לי זמן!!
למההה כזה קצררר??
המשךךךך
אני יודעת..
אבל אין לי רעיונות..
ואין לי כבר כוח לסיפור הזה...לכתוב..
המילים לא יוצאות לי..כבר כמה פעמים שאני מתחילה לרשום המשך ואני מפסיקה באמצע..
כי אין לי חשק לכתוב...
מכירים את זה?
סתוי 😛
QUOTE (הילדה_והאגדה @ 23/11/2005) אני יודעת..
אבל אין לי רעיונות..
ואין לי כבר כוח לסיפור הזה...לכתוב..
המילים לא יוצאות לי..כבר כמה פעמים שאני מתחילה לרשום המשך ואני מפסיקה באמצע..
כי אין לי חשק לכתוב...
מכירים את זה?
סתוי 😛
באסה....=/
מחכה להמשךך
בתאלושששש
אני מנסה לרשום מש'ו...ניראה אם יצא מש'ו...
תישארו לקרוא את מה שיצא...תצחקו עלי קצתת 😛