זה היה ערב יום העצמאות...הייתי מזה עייפה וחזרנו הבייתה...
אני לא זוכרת כלום מהיום הזה מרוב עייפות אבל זה מה שסיפרו לי..
הצטרפתתי בפעם הראשונה, עם ילד שאני בקושי מכירה ואני מרגישה מזה חרא, מגעיל...
לא רק כי אני לא מכירה אותו, אלא כי אני לא זוכרת ת'נשיקה הראשונה שלי...
הראשונה..הכי מיוחדת, זאת שבאה מתוך אהבה...
מה עושים?!?!?!
אין מה לעשות מאמי!
את לא זוכרת אז אל תחשיבי את זה בכלל כנשיקהה זה לא בא מאהבה
QUOTE (אנונימית @ 18/05/2005) אין מה לעשות מאמי!
את לא זוכרת אז אל תחשיבי את זה בכלל כנשיקהה זה לא בא מאהבה
אני איתך מאמי 😊
תנסי לשכוח!
בהצלחהה
בתאלושששששש
:/
באמת חבל.. לנשיקה ראשונה יש קסם כזה..
אבל את יכולה בהחלט לשכוח מהכל ולהחליט שאת מתחילה הכל מחדש..
לא תזכרי באמת..
ואמ.. איך את לא זוכרת שהתנשק איתו ?
זה היה כל כך גרוע שאת לא זוכרת..??
כיאלו בת כמה את ?
את לא זוכרת את זה.. זה מה שחשוב.
כשאת תתנשקי פעם ראשונה באמת את תרגישי את ההרגשה שכולם הרגישו.
את זוכרת שהתנשקת אבל לא זוכרת איך זה היה מאמי?
טעות כזאת אי אפשר לתקן אבל למדת ממנה משהו וזה גם חשוב
אל תחשבי על זה יותר מידי וטוב ששכחת אם זה לא היה עם מישהו שאת אוהבת
בנשיקה שתבוא מאהבה את תהני מתוקה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
האמת שאין לך הרבה מה לעשות!
זה לא דבר שאפשר לתקן או להחזיר אחורה...
חבל שאת לא זוכרת את הנשיקה הראשונה אבל חפיף מתוקתיי..
בטוח יבואו עוד אחריה..😉
מואההההה=)צלילי
אני בדעה של נאפי ואנונימית..מ שמך חח!!סורקי אני לא מכירה שמות!!
שתית גם שאת לא זוכרת את זה?!
כי רק מעייפות להתנשק עם מישהו שאת לא מכירה וגם לא לזכור את זה נשמע לי קצת לא הגיוני..
לכי תדעי אולי עבדו עליך וזה לא קרה באמת..חחח
וגם אם כן
את לא זוכרת אותה.
ואת לא אמורה להחשיב אותה...כן???
תראי שכשתתנשקי באמת מתוך אהבה את תזכרי ויהיה טוב וכיף ומדהים ותחשיבי את הנשיקה הבאה בתור הראשונה.
כי אותה בעצם תזכרי ותרגישי... וזה הכי חשוב בתכלס...
*~ענבל~*
נשיקה ראשונה- זוכרים כל החיים!,
אני אישית ת'נשיקה הראשונה שלי זוכרת עד עכשיו!,
ואזכור תמיד!,
עם את לא זוכרת ת'נשיקה הזאת...
אז אל תחשיבי אותה
תאמת אני אגיד לכם אני זוכרת איך זה היה ומה היה
אבל אני לא זוכרת מה הרגשתי באותו זמן של הנשיקה
הראשונה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני זוכרת ה-כ-ל!!! מקום,שעה,תאריך,כמה,למה בקיצור הכלללללל
ומאמי אני בדעות של כולם..ניראה לי שזה כולם חחח פשוט תנסי לשכוח מהכל וכאילו זה לא קרה
ולפי מה שניראה לי..אין דבר כזה לא לזכור מעייפות..זה ממש לא הגיוני!! גם אם היית רדומה לגמרי וישנה היית מרגישה את זה..אז יש מצב שסתם עבדו עלייך חחחח
בקיצור תתחילי מחדש וזהו..לא סיפור גדול!!
חמודה תראי לא נוראא יהייו ללך עוד הרבה נשיקות ואת לא צריכה לקחת את זה קשה כי את לא שמת לב..
לא נוראאא
אל תדאגי חמודה (: 😊
חח בת כמה את ?
אם באלך שמרי על קשר
-=-מיכלושה- 😊 -=-
אה ושכחתי להוסיף משהו...
זה נישמע הזוי לגמרי שבגלל שהיית עייפה את לא זוכרת ת'נשיקה,
עם היית שיכורה זה היה משהו אחר...
כשמשתכרים,
מאבדים שליטה על הגוף, המוח והפה!,
ובגלל זה ליום למחורת כשפותחים ת'עיניים לא זוכרים בכלל מה קרה בזמן השיכרון
QUOTE (ילדונות_17 @ 21/05/2005) אה ושכחתי להוסיף משהו...
זה נישמע הזוי לגמרי שבגלל שהיית עייפה את לא זוכרת ת'נשיקה,
עם היית שיכורה זה היה משהו אחר...
כשמשתכרים,
מאבדים שליטה על הגוף, המוח והפה!,
ובגלל זה ליום למחורת כשפותחים ת'עיניים לא זוכרים בכלל מה קרה בזמן השיכרון
😉