זה לא טעות נשמה. זה בסדר. 😁
אם את לא זוכרת מה הרגשת באותו רגע אז עזבי את זה ככה. מה שהיה, היה.
פשוט בפעם הבאה, כשזה יבוא לך מהלב את בטוח תזכרי....
ואין שום סיבה שבעולם לתקן את זה. זה לא טעות. אלא אם עכשיו הילד הזה שהתנשקת איתו רואה ביחסים שלכם משהו מעבר.
QUOTE (--הבונבון-- @ 21/05/2005) זה לא טעות נשמה. זה בסדר. 😁
אם את לא זוכרת מה הרגשת באותו רגע אז עזבי את זה ככה. מה שהיה, היה.
פשוט בפעם הבאה, כשזה יבוא לך מהלב את בטוח תזכרי....
ואין שום סיבה שבעולם לתקן את זה. זה לא טעות. אלא אם עכשיו הילד הזה שהתנשקת איתו רואה ביחסים שלכם משהו מעבר.
צודק במיליון האחוזים!!
חח!!
🙄
נשיקות:
שוגה-סיוון
QUOTE (גלוש_המושלמת @ 21/05/2005) QUOTE (ילדונות_17 @ 21/05/2005) אה ושכחתי להוסיף משהו...
זה נישמע הזוי לגמרי שבגלל שהיית עייפה את לא זוכרת ת'נשיקה,
עם היית שיכורה זה היה משהו אחר...
כשמשתכרים,
מאבדים שליטה על הגוף, המוח והפה!,
ובגלל זה ליום למחורת כשפותחים ת'עיניים לא זוכרים בכלל מה קרה בזמן השיכרון
😉
ת' על ההסכמה יפתי 😉
מממ.. מאמי שמעי.. מכול טעות לומדים...
אל תחשבי את הנשיקה הזאתי לנשיקה ראשונה..
כי אולי באמת עבדו עלייך..כי היית שיכורה ולא ידעת מה עשית..
אז האמנת להם כיבכול.. עם הילד הוא בחור טוב הוא לא ינצל את הזמן של השיכרון שלך..
בשביל לנשק אותך...
ממ... נשיקה הבאה תיהיה מאהבה ויותר תהנייי
גם אני זוכרת את הנשיקה הראשונה שליי ע-ד היום!!
שירוניייי 😛