תראו...
יש לי בעיה שקצת פוגעת בי...
א-נ-י ל-א מ-א-מ-י-נ-ה ב-א-ה-ב-ה
כאילו, אני לא מאמינה בזה שיכול להיות שני אנשים שאוהבים אחד ת'שני...
וזה פוגע בי
בגלל שאני לא רוצה להתאהב...כי תמיד אני חושבת שלא ייצא מזה כלום..
נגיד ואני נדלקת על מישהו, אני כאילו מכריחה את עצמי לשכוח אותו..
(ד"א אני מצליחה חח)
לכל מי שיש עצה...שיעזור..
אוהבתתתת אותכם
שירושש😊
מאמי לדעתי אהבה קיימת ויש דבר כזה
ויש במה להאמין כי זה עבר עלי
עכשיו זאת לא החלטה שלך אם תתאהבי או לא
גם אם את תפחדי כשאת תצטרכי להתאהב
ויגיע הזמן שלך אף אחד לא יגיד לך את זה
זה יבוא לך בהפתעה ואת תביני לבד שזאת אהבה
אין לך מה לדאוג מאמי
ודרך אגב את לא מצליחה להידלק או להתאהב
כי זה לא תלוי בך את לא מחליטה במי את מתאהבת
או מתי את שוכחת וכל זה 😛
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אז למה לקחת בשביל עצמך כינוי "מאוהבת במלאך" אם את לא מאמינה באהבה ?
ובת כמה את?
לקחתי ת'כינוי דוגרי כי לא היה לי מה לכתוב חחח
אבל לא יודעת חשבתי שאהבתי מישהו
אבל אחרי יומיים כבר לא חשבתי עליו אפילו
וזה קורה לי עם כל מי שאני נדלקת עליו
אני בקרוב יהיה בת 14
קטנה חחחח
ומורני..
אני חושבת שמתישהו אני יתאהב
כי אמרתי כבר...אם אני מתחילה לחשוב על מישהו
אני כאילו מכריחה תצמי לא לחשוב עליו או משהו כזה
ואז אני לא חושבת עליו..
אני לא חושבת שמתישהו אני יתאהב****
אני עם מורני בתגובהה...! 😊
באמת אל תדאגי מאמי וכן יש דבר כזה!!אולי כי קשה להגדיר אהבה זה נראה לך בלתי אפשרי אבל שזה יגיע את תראי שזה נכון...שרגשות כן יכולים להיות הדדים!!!
בעצמך אמרת שאת עוד קטנה 😁
הכל עוד אהייה 13 זה עוד לא גיל שבו מתאהבים באמת 😊
son_of_rain
אזז...באיזה גיל אתה חושב שמתאהבים באמת מאמי??
למה אני חושבת ש: לי זה לא יקרה אף פעם? 😢
מאמי כשתבוא לך אהבה אמיתית
את לא תוכלי להכריח את עצמך
לא לחשוב על מישהו זה לא יהיה בשליטה שלך בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
_NoAnGeL_
תודה מאמי אבל ראיתי שיש כמה דעות לגבי זה..
כאילו, יש כאלה שאמרו שצריך להגיע לגיל 20+ ורק אז נדע אם באמת זה אהבה אמיתית או לא
ויש כאלה שאמרו שאפילו בגיל 13 התאהבו כבר
אז זה לא הכי עזר חחחח
הבעיה היא..שלשאלה שלי יכולות להיות מיליון תשובות שונות
איך אני יידע אם אני מאוהבת אהבה אמיתית??
מה בכלל מרגישים שאוהבים מישהו באמת??
כבר היה לי קטעים שחשבתי שאני אוהבת
אבל עכשיו, במבט לאחור-הצטערתי על הכל חחח והרגשתי שרק נדלקתי ולא באמת אהבתי..
שאמרתי לחברות שלי שאני לא מאמינה שיכולים להיות שני אנשים שאוהבים אחד ת'שני- ושתמיד זה מסתיים ברע..
הם אמרו לי שאני דפוקה..חח איזה חברות יש לי.....
אני צריכה לעשות משהו בשביל שאני יתאהב??
וסורי על החפירות חחחח תפסתם אותי ברגעי שיעמום ועיכול של הסטייקים חחחחח
כשאת תרגישי שהראש שלך חושב רק על אדם אחד
והלב שלך רוצה רק מישהו אחד
ואת מתגעגעת תמיד לאותו בנאדם
את נהנית כשאת לצידו
את מרגישה שהלב שלך עומד להתפוצץ שאת בקרבתו
שאת תיראי את הניצוץ של עצמך בעיניים במראה
כל הדברים האלה ועוד הרבה דברים יראו לך שזאת אהבה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE son_of_rain
אזז...באיזה גיל אתה חושב שמתאהבים באמת מאמי??
אני חושב שאחרי גיל 15 ולהרבה אנשים שהכרתי זה קרה ככה
ובנושא שבתנו לך יש שני דעות אחד של הזקנים(בני 17) 😁 ושנייה של צעירים
אז זקנים טוענים שאחרי גיל 15
,וצעירים שגם ב-13 אפשר להתאהב אך את בעצמך צריכה להחליט מי צודק
אולי זה ישמע פלצני וקטשי..
אבל לפי דעתי אהבה היא מה שמביאה אותנו לעולם.. היא מה שגורמת לנו לקום כל בוקר.. ולחייך..
חייך יהיו אפורים וריקים ללא אהבה..
אם חווית פה ושם כמה אכזבות בחים, זה לא אומר שאת צריכה לאבד תקווה..
שאני הייתי בגילך (חחח זה נשמע כאילו אני זקנה ) אני חוויתי את האהבה הראושנה שלי.. זה היה כל כך תמים ונעים שאין לא יכולה לא לחייך כשאני חושבת על זה..
אם לא חויית עדיין את האהבה, אני מציעה לך לחכות.. לא לקפוץ לשום מסקנות ..
בצלחה !!!
-שירן
מסכימה עם כל התגובות...
תראי כן קיימת אהבה הדדית ..שאחד אוהב ת'שני
וגם קיימת אהבה אמיתית..כל אחד חווה אותה בגיל שונה ורובנו גם נהנים ממנה
כשיבוא זמנך את תראי שיש אהבה הדדית ויש אהבה אמיתית..
-לולי