אווקיי פיפול אני חושבת שהבנתי (בערך) מה זאת אהבה
וזה מוזר כי מצד אחד אני מחכה לזה
מצד שני לא
טוב עזבו השכל וההגיון יבואו עם הזמן חחח
תודה לכולכם יחבודים חח
תודה על הזמן שהקדשתם על התגובה
אוהבתתתתתתתתתתת
QUOTE (ייפפייפפייהה @ 12/05/2005) אני עם מורני בתגובהה...! 😊
באמת אל תדאגי מאמי וכן יש דבר כזה!!אולי כי קשה להגדיר אהבה זה נראה לך בלתי אפשרי אבל שזה יגיע את תראי שזה נכון...שרגשות כן יכולים להיות הדדים!!!
😁
מה? מה? מה? 😮
לא מאמינה באהבה?!!!!
איך?!
בובה..אהבה זה הדבר הכי יפה שיכול לקרות לבנאדם!!!
ותאמיני שיש דבר כזה!!!
פעם ראשונה שאני שומעת את זה...
😕
תתאהבי מותק!!!
אוהבת מלאאאאא
שירנו'ש!