דייי אמא זה כל כך יפה ועצובבב 😢 😢 😢
מאמי יש לי צמרמורות עכשיו...איזה כישרון מדהים יש לך!!
ושוב אני אגיד את כותבת בצורה נפלאה ומרגשת עד דמעות.
אני כל הזמן קוראת את זה שוב ושוב וכל הזמן זה מצמרר אותי מחדש...
תודה
כשהייתי בפולין במחנה מיידנק נכנסו לקרמטוריום ושם היה לנו טקס
בסיומו שרנו את התקווה ואני זוכרת שזאת הייתה פעם ראשונה שממש הרגשתי גאווה שאנחנו עומדים שם חיים
החזקתי את הדגל ולא יכולתי להוריד אותו
בכלל יום הזיכרון הזה גרם לי להבין כמה דברים...
רעות לא רק אני חח גם את כותבת ממש יפה! אני זוכרת עוד בסיפור הראשון שלך עוד לפני שנכנסתי לנושא הייתה לי הרגשה שזה הולך להיות סיפור טוב
למרות שאהבתי יותר את מה שאת כותבת עכשיו
באמת עשית אותו בפן שונה מהקודם
וואוווו את כותבת מדהים 😮 וגם הרעיוןן ממש יפהה, אהבתי