"בואו בואו ילדים! תראו! הגענו לירושלים!"
"ירושלים? כאן זה ירושלים?"
"כן כן כאן! ירושלים"
"ואיה הכותל?"
"הכותל? הנה! הנה הכותל!! "
"וואווווו איזה יופי! וכ"כ הרבה אנשים!"
"כן נכון! אומרים שבכותל תמיד יש הרבה אנשים!"
"אבל... מה הם עושים? הם סתם יושבים שם..."
"כן... ולמה כ"כ הרבה כיסאות? חשבתי שכשמתפללים עומדים... לא אמא?"
"אז למה אמא? למה יש כ"כ הרבה כיסאות? למה אנשים יושבים? נו אמא! תעני לי!!"
"הנה תראי! עכשיו הם עומדים! כולם נעמדו! ועכשיו... מה הם עושים?"
"אני לא יודעת... פתאום נהיה כ"כ שקט... דממה"
"אמא, למה כ"כ שקט בכותל? תמיד אמרת שכולם מתפללים ושומעים אותם בשמיים! נכון אמא?"
"כן אני זוכרת! אני זוכרת שאמרת את זה אמא!"
"ו... מה הם עושים שם? למה הם מרכינים ראשים? ומזה הרעש הזה פתאום?"
"אוייי זה ממש כואב לי באוזניים!! שיפסיקקקק"
"מזה הרעש הזה אמא?? הוא כ"כ צורם!"
"די שיפסיק!!! אני לא יכולה לשמוע את זה יותר! דיי!!!"
"אמא תגידי להם שיפסיק!!!"
"הנה! נפסק... "
"נספק... אבל עדיין... שקט. אף אחד לא מוציא מילה, אף אחד לא מתפלל"
"אבל מזה? למה יש שם כ"כ הרבה חיילים? עם רובים?"
"אמא, אמרת שבכותל רק מתפללים... אז למה יש שם חיילים עם רובים?"
"בכותל אסור לשפוך דמים... נכון אמא?"
"מזה? מה הם עושים שם? יש שם נר גדול, נר ענקי!"
"אמא תעני! מזה? מה קורה שם??"
"די, די ילדים... אל תפריעו,
הם זוכרים"
*למי שלא הבין... הפתיחה והסיום זאת האמא והחלק האמצעי זה הילדים... מדובר כאן בציפורים
כתבת ממש יפה!!
אבל זה ממש עצוב
😢
אמאאא
איזה יפההה
דייי זה מה זה רעיון יפה!!
מאמי את כותבת ממש יפה!!!!1
בתאלוששששששש
תודה... האמת חשבתי על זה בזמן הצפירה כששמעו רק את הציפורים
זה ממש מרגש... מעניין מה באמת חושבות הציפורים על כל זה..
אמאא איזה מצמרר יש לי דמעות בעיניים
מאמי יש לך כישרון
ורואים וזה משדר הרבה כאב ועצב
תודה שכתבת לנו את זה
וחבל שככה הלכו חיילים 😢
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה
אגב שמתם לב שכשמתחילים לשיר את ההתקווה אנשים מתחילים במן הרכנת ראש וכשמגיעים ל"להיות עם חופשי בארצנו" כולם פתאום מרימים ראש ונשמעים כ"כ גאים בעצמם
זה ממש מדהים לראות את זה
כןןן באמת מדהים לראות את זה =]]
אנחנו ישראלים גאים חחח
ישראללללל לשלטוןןן חחח =]]
בתאלושששש
[COLOR=gray]מאמוש כל הגוף שלי צמרמורות!! זה ממש ממש יפהה!!
אוהבתותך.. שירנוש
יהיה זכרם ברוך של כל החיילים...
ממש יפה... אהבתי ת'סיום.
וכן כי הקטע הזה בתקווה לא יודעת. גורם לך להרגיש גאווה, להרגיש ישראלי שיש לך ת'זכות הזאת לחיות פה,
שזה בגלל אנשים אחרים אתה חי פה, שגם אתה תהיה חייל ותתרום להגנת המדינה, זאת הרגשה כזאת של ביחד. של גאווה.
מאמי זה ממש יפה.......ועצוב מאוד 😢 😢 😢 😢
עצוב,את כותבת בצורה מיוחדת.
וואי איזה יפה כתבת את זה...
וזה כזה עצוב... אמא עוד שניה אני בוכה..=[[
יאו איזה עצובבבבבבב
לאה 😕