אני יוצא כרגע עם מישהי..
אני מוצא את עצמי כל היום חושב עליה.. , ממש כל היום , רושם את השם שלה על השולחן .. פשוט לא יוצאת לי מהראש.. אני מנסה ללמוד למחבנים של בגרויות ומתכונות ואני שוב מוצא את עצמי רושם את השם שלה על השולחן ועל המחברת..
ואני רוצה לשאול כאילו
אם זה נקרא התאהבות..
ואני כבר קרוב ל4 וחצי 5 חודשים אוהב אותה
ואנחנו ביחד ( לא חברים פשוט יוצאים ) 3 חודשים..
😁
גם לדעתי!!😊😊😊
אוהבת יניון😊
גם לדעתי מאמי
שיהיה לך בהצלחה ותנסה שתהיו חברים 😛
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אם זה הדלקות
אז מצב ממש קשה איתך 😊
QUOTE (son_of_rain @ 09/05/2005) אם זה הדלקות
אז מצב ממש קשה איתך 😊
חחחחחחחח כן אה?
גם לי נראה התאהבות 😊
התאהבת נשמה!!!😊
אני יכולה להגיד לך רק מזל"ט...
ותנסה להוביל את הרגשות שלך למשהו יותר רציני..😊
אוהבת המוןןןןןןןןןןןןן
**ענתו'ש** 😊
חח איזה חמוד!!
אני לא חושבת שאנחנו יכולים להגיד לך אם התאהבת או לא..אלה רק אתה!!
אבל שיהיה לך בהצלחה 😊
איזה מתווווווק! 🙄
לפי דעתי...התאהבת!
אוהבת מלאאאאא
שירנו'ש!
ב=ר=ו=ר שזאת התאהבות חחחח 😁 😁 😁 😁 😁 😁
איזה מותק 😊
התאהבת לך (: !!!
*~ענבל~*